Tämä on kyllä legendaarinen.Alkuperäinen kirjoittaja ihansekasin:isäs oli ku sua teki.
ja äitis on vieläkiAlkuperäinen kirjoittaja ihansekasin:isäs oli ku sua teki.
Me ei ehkä ymmärretä vieläkään, että hän on the tatuoitu jätkä. Me ehkä vieläki kuvitellaan, että hän on vaan joku rasvalettipullukka.Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Olen tatuoitu jätkä!
Ei ihme, ettei saa.Alkuperäinen kirjoittaja mv:Onks tää sun iskurepliikki? Tyhmät ämmät? Olen ihan myyty.
Joo. Ei anneta sille. *kietasee reiden toisen päälle*Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ei ihme, ettei saa.Alkuperäinen kirjoittaja mv:Onks tää sun iskurepliikki? Tyhmät ämmät? Olen ihan myyty.
mutta onneksi sä olet niin viisas :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Olen tatuoitu jätkä!
Se vastaa kohta sulle: Olen tatuoitu jätkä! Että semmonen nainen. Tuo lähestymistapa ei siis auta.Alkuperäinen kirjoittaja mv:Tatuoidulle jätkälle: miten ihmeessä olet eksynyt tälle saitille? Olet piristävä
Ei oo. Se on Kaisa-kakkaletti Peräseinäjoelta. Kolmen lapsen päärynävartaloinen äiti. Tiiraa rillit tanassa palstaa ja nauraa hykertelee joka kerta, ku kirjottaa sanat tatuoitu jätkä!Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora::attn: se on tatuoitu jätkä