Oletko vastannut hassuja kokeissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jojo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jojo"

Vieras
Tuli tuosta koeketjusta mieleen, muistatteko tapauksia, kun olette käsittäneet jonkin asian kokeissa eri tavalla, kun opettaja oli ajatellut?

Mä muistan itse 3. luokan bilsankokeet. Kokeessa kysyttiin, miten päästäisen ja peltomyyrän erottaa toisistaan. Vastasin siihen aivan kirjan mukaan: "Päästäisen ja metsämyyrän erottaa toisistaan helposti."

Kirjassa oli kyllä sen perään selitetty, minkä ulkonäköpiirteiden perusteella, mutta sitähän ei kysytty, vaan MITEN. Jos olisi kysytty, MISTÄ ne erottaa, olisi vastaus ollut toinen. :whistle:

Koulukaverini taas vastasi kysymykseen: "Miksi naali selviää kylmissä olosuhteissa?" seuraavasti: "Se on napakettu."

• Tykkää
Reactions: metsänpeitto
joskus on tullut piirreltyä papereihin ja kerran amiskassa viimeinen kysymys oli palaute ja taisin aika tökerösti kirjoittaa siiihen... Joskus kun en tiennyt vastausta niin tosi ympäripyöreän poliittisen vastauksen tein, kyllä siitäkin aina pisteen sai, että paremi kuin ei ollenkaan. ja johonkin matikan vaikeeseen sanalliseen kirjoitin jonkun saivartelun tyyliin "tosielämässä mahdoton" kun en osannu laskea.

Jossain tentissä kysyttiin jotain asiaa lajien eriytymisestä ja kehityksestä. En muistanut mitään kunnollista joten pohjasin raamattuun ja jumalan luomistyöhän vastaukseni. En saanut yhtään pistettä.

4luokan Äidinkielen kokeessa oli viimeisenä että saa antaa palautetta opettajalle, kirjoitin siihen että Vedä käteen. Olin isosiskoltani sen kuullut enkä tiennyt mitä se vedä käteen tarkoittaa, opettaja soitti meille kotiin ja äitiä oli hävettäny niin lujaa et pisti mun pyytämään opettajalta anteeksi heti seuraavana päivänä. :D

Mä kirjotin ala-asteella uskonnon kokeeseen käskyn "älä tapa isääsi ja äitiäsi".. Siitä kettuillaan vieläkin..

Ja mun tyttö tokalla luokalla vastasi käytöstapoja koskevaan kysymykseen "ei saa syödä ruoka suussa"..ja sai siitä pisteen:D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä