Oletko vähävarainen teinipojan vanhempi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lahjoitan...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lahjoitan...

Vieras
Minulla olisi jonkun verran omalle pojalleni pieneksi jäänyttä vaatetta (160 cm/pieniä miesten kokoja). En jaksa alkaa niitä mihinkään kuvaamaan ja myymään, joten voisin lahjoittaa ne postikulujen hinnalla jollekin tarvitsevalle. Olisi mukava, jos ne menisivät jollekin, jota lahjoitus oikeasti auttaa...
Laita s-postia siiri.sa@netti.fi :)

Olen köyhä teinipojan vanhempi, mutta valitettavasti lapseni käyttää isompia kokoja. Toivottavasti löydät jonkun, jolle lahjoituksesi tulee tarpeeseen <3

Meillä olis kaksikin poikaa jotka käyttää tuota kokoa, mutta on kyllä varaa ostaa käytettynä vaatteet. Ei vain oikein tahdo löytyä mistään käytettynä tuota kokoa :/

Toivottavasti löydät jonkun vähävaraisen

Eikö ketään kiinnosta? Eikö kukaan tarvitse?
Laatikossa on kahdet farkut, ulkoiluhousuja, fleecetakki, softshell-takki, paitoja, huppari, jne jne jne...
Voidaan tehdä niinkin, että postitan ne tarvitsijalle ja hän saa ottaa niistä mitä haluaa ja MAKSAA niistä mitä haluaa ja laittaa loput kiertoon!
Ainoat ehtoni ovat ne, että vaatteiden tarvitsija maksaa mulle postikulut etukäteen ja ei pyydä mitään kuvia tai mittoja tai... :)
Maksaa niistä ei oikeasti tarvitse, mutta saa, jos se tuntuu mukavammalta!
Jos ei kiinnostusta tänään tule, niin vien nuokin sitten uffin keräykseen.

Olempa moiseen ilmoitukseen vastannut ja ottanut tavarat vastaan ja täysin risoja saaneena ei uskalla ottaa vastaan jos en itse pääse henkilökohtaisesti katsomaan ja tutkimaan tavaraa.
Minä sain lapselle silloin kengät, ihan hyvät mutta vaan kengänpohja olisi pitänyt kuulemma liimata, ainut vaan että ei pelkkä liimaus olisi auttanut kun oli ompeluksistakin rikki :(
Vetoketjut järjestään rikki huppareissa ja housut jos ei polvessa kunnon reikää niin sitten joko vetoketju rikki ja nappi puuttu,
napin nyt saa tumpelompikin kuntoon mutta vetoketjun ompelu ei onnistu ilman ompelukonetta ainakaan kädenkäänteessä.

No tuosta kerrasta viisastuneena menin sitten eräältä ihmiseltä hakemaan muksulle uutta vähän käytettyä runkopatja sänkyä, kuvassa oli pedattuna ja kerrottu kuinka on melkein uusi mutta ei sopinut oikein heidän uuteen kotiin ja kun menimme paikalle hakemaan sänkyä oli siinä jotain tahroja,
varmaan vettä sanoi sängyn lahjoittaja joka samalla pesikin huoneen ikkunaa,
ainut vaan että kusi haisi ovelle asti joten ei kiitos en ota valmiiksi kunnolla kustua sänkyä meille.
Jos kyse olisi ollut pikku pikku tahrasta sitä kusta niin sen nyt olisinkin vielä kelpuuttanut ja pessyt pois, mutta vaikutti että on monetkin kunnon kuset patjalla.
Niin se vaan taitaa olla että köyhälle on kelvattava paskakin mutta jos tästä ääneen sanot aletaan vinkumaan että uuttako sen sitten pitäisi olla :(

Meni vähän ohi aiheen ja en halua nyt leimata että aloittajalla olisi täyttä paskaa tarjolla.

Yhteistyössä