Osoittaa vain kuinka tietämätön sä olet. Ilmankos olet köyhä.Sinällään Venäjää on helppo boikotoida, koska maa ei tuota oikein mitään ostamiskelpoista. Suoraan sanoen mulle ei tule oikein yhtään kansaa mieleen, joka olisi maapallolle enemmän pahaa tuottanut kuin Venäjän kansa.
Mikä kansa on tuottanut maapallolle enemmän haittaa? Saatikka Suomelle!Osoittaa vain kuinka tietämätön sä olet. Ilmankos olet köyhä.
Voi olla, että Ukrainalaiset ovat erimieltä kanssasi. Sanotaan, että tilaisuus tekee varkaan.. ensin Krim, sitten...Jos Ukrainaa ei olisi tuettu, Venäjä olisi nopeasti vallannut maan. Porukkaa olisi kuollut paljon vähemmän ja sota olis jo ohi. Suomen ja Euroopan talous puksuttaisi mukavasti. Ukraina olisi luovuttanut muutaman pienen alueen Venäjälle ja Kiovassa olisi puolueeton hallitsija. Loppupeleissä paljon parempi skenaario melkein kaikille.
Tilaisuus teki varkaan, koska Ukraina ei ollut pitänyt huolta omasta puolustuksesta.Voi olla, että Ukrainalaiset ovat erimieltä kanssasi. Sanotaan, että tilaisuus tekee varkaan.. ensin Krim, sitten...
Huh, sepäs oli lähellä. Onko tämä nimenomaan persujen ansiota.Tilaisuus teki varkaan, koska Ukraina ei ollut pitänyt huolta omasta puolustuksesta.
Vasemmisto yritti ajaa Suomen samaan jamaan, mutta onneksi ei onnistunut, muuten Venäjä olisi voinut hyökätä Ukrainan sijaan Suomeen.
Vuonna 1918 SDP halusi liittää juuri itsenäistyneen Suomen Venäjään.Huh, sepäs oli lähellä. Onko tämä nimenomaan persujen ansiota.
Siis aivan kaameeta tuo vasemmiston touhu Suomessa. Niin lähellä olemme perikatoa olleet. Onneksi SDP ja muut eivät onnistuneet tavoitteitteissaan.
Kuin myös ja maksan yhä.Olen maksanut veroja.
No, se on jo historiaa. Puolue ja sen tavoitteet on muuttunut tuosta. Tämän kun muistaisit sitten kun taas todistelet ettei nykyiset persut ole sama persut jotka oli hallituksessa.Vuonna 1918 SDP halusi liittää juuri itsenäistyneen Suomen Venäjään.
voisit kutoa tyttären kanssa pitkävartisia villasukkia vaikka purkulantasta kuten pikkulotat ovat lapsuudessaan tehneetMä en sinällään ymmärrä et miksi rahaa pitäisi lähettää. Ukraina tarvitsee tankkeja,lentokoneita ja muuta kalustoa joita sinne lähetetään ja ruokaa viedään ja muita tarvikkeita. Eiku niin rahaa ihmisten palkkoihin?
Mä en osaa kutoa ollenkaan tyttö osaa. Hei kiitti neuvosta mähän sanonkin tytölle et parsii mun takin reijät kasaan ni menee hyvä takki viel pitkäänvoisit kutoa tyttären kanssa pitkävartisia villasukkia vaikka purkulantasta kuten pikkulotat ovat lapsuudessaan tehneet
Kyllä miehetkin oppii vaikka mitäMä en osaa kutoa ollenkaan tyttö osaa. Hei kiitti neuvosta mähän sanonkin tytölle et parsii mun takin reijät kasaan ni menee hyvä takki viel pitkään
parsiminen onkin vaikeampaa kuin kutominen... sun täytyy ensin tehdä hänelle tuollainen apuväline:Mä en osaa kutoa ollenkaan tyttö osaa. Hei kiitti neuvosta mähän sanonkin tytölle et parsii mun takin reijät kasaan ni menee hyvä takki viel pitkään
Miksi ne piti purkaa kokonaan?. Mä en kyl sitä kutomista oppinut. Vai pitäiskö mennä martta kerhoon. Mitä tarkoitat suksen ratkaisulla?Kyllä miehetkin oppii vaikka mitä
mut ennenvanhaan vaatteet kudottiin niin et ne saattoi purkaa kokonaan. Kirpparilta löytyy sellaisia ja ne värit suksia ei oo kovin ratkaisevia...
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat