Oletko tottelevainen vaimo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rania
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
riippuu mitä tarkotetaan tottelevaisella vaimolla..... kyllä teen jotain jos mies pyytää.... jos ei ihan mahottomia pyydä.... mut kyllä mies vasta vuoroisesti tekee sen mitä minä pyydän...

Se vähän riippuu mitä sil tarkoitetaan.Edellisen miesystäväni pesin joka kerta kun hän meillä oli sekä ajoin parran,hiukset,kannoin kaiken nenän eteen,pesin pyykit ym.
Minusta se oli kivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Se vähän riippuu mitä sil tarkoitetaan.Edellisen miesystäväni pesin joka kerta kun hän meillä oli sekä ajoin parran,hiukset,kannoin kaiken nenän eteen,pesin pyykit ym.
Minusta se oli kivaa.

Kivaa?? Taidat olla hiukan omituinen.... Ei millään pahalla, mutta... Huh, huh!

Tosipaikka: Kuuliaiset vaimot
(Obedient Wives)
18.11.2007 klo 23:00-00:00
Menneiden vuosien sukupuoliroolit kukoistavat yhä joissain talouksissa. Brittidokumentti esittelee vanhanaikaisia vaimoja, jotka hoitavat kaikki kotityöt ja laittavat miehelleen jopa hammastahnan valmiiksi hammasharjaan, sekä vanhanaikaisia miehiä,..

Alkuperäinen kirjoittaja -vieras-:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Minusta se oli kivaa.

Kivaa?? Taidat olla hiukan omituinen.... Ei millään pahalla, mutta... Huh, huh!
Kuinka niin,kerran se sanoi ruokapöydäs et en millään viittis nostaa kättäni,et millään nainen syöttäis mua.
Minä siihen että tottakai,siin vaihees se repes nauraan ja sanoi et jos nyt hän kuitenkin söis ite.
Monet kerrat tein sil ruokaa puol kolme yöllä kun se halus perunoita ja kastiketta.
Se halus passauttaa itteens ja minä halusin passata sitä.

Eilen näin mainoksen tuosta ja voi jessus että loksahti suu auki. No, mikäs siinä jos kumpiki osapuoli tykkää... Opettavat vain lapsilleenkin varmasti että naisen täytyy tehdä kaikki ja mies vaan nostaa jalat pois eestä kun vaimo imuroi.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Eilen näin mainoksen tuosta ja voi jessus että loksahti suu auki. No, mikäs siinä jos kumpiki osapuoli tykkää... Opettavat vain lapsilleenkin varmasti että naisen täytyy tehdä kaikki ja mies vaan nostaa jalat pois eestä kun vaimo imuroi.

jep,voi tulla hankaluuksia ainakin pojan löytää itsellen naista jos luulee että kaikki naiset tuollaisia..

voin joskus jotain tehdä mutta musta ei ikinä olis siihen että passauttaisin.. sanoisin kyllä aika äkkiä että kyllä iso mies itsekkin osaa

En. Karmea ilmaisu, "tottelevainen" sopii paremmin vaikka koiran ja ihmisen välisen suhteen kuvailuun kuin naisen ja miehen. Osoitamme hellyyttä ja teemme asioita toistemme puolesta, kyllä, muttei niin että vain minä tekisin ja mies ei.

Yhteistyössä