oletko töissä jonkin ketjun myymälässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asiakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

asiakas

Vieras
oletko saanut henk.koht asiakaspalautetta ja jos olet niin mitä kautta?

mietin tässä, jos laitan netissä palautetta eräästä myyjästä, jonka nimeä en tiedä ja vain ulkonäköä pystyn kuvailemaan kohtuullisen tunnistettavasti,
että löytääkö tällaiset palautteet ikinä perille?

joo perille tulee.. itse sain aikoinaan palautteen kun mua kuvailtiin "se myyjä joka on lihonnut vasta paljon"...niin ja siis olin viimeisilläni raskaana eikä ollut epäillystäkään että lihominen oli nimenomaan raskaudesta johtuvaa kun muuten olin silloin hoikka mutta edessä iso pallo mahan kohdalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja mama:
löytää perille.(t s-ryhmäläinen) meille on tollasia joskus tullutki,tyyliin" se lihava rillipää siinä kassalla"...

joo, mulla ei ole mitään tällaista pilkkaavaksi tarkoitettua kuvausta myyjästä.
Mutta mietin vaan jaksanko lähteä vielä liikkeeseen sitä varten että annan negatiivista palautetta (jos myyjä ei olekaan paikall, menen silloin turhaan)
vai laitanko palautteen netissä.
En tiedä miten se noteerataan ja ottavatk myyjät opikseen, tuntuu että pääsevät helpolla tuolla nettivalituksella.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En tiedä miten se noteerataan ja ottavatk myyjät opikseen, tuntuu että pääsevät helpolla tuolla nettivalituksella.

Riippuu tietty ketjusta/talosta, mutta meillä ainakin nettivalitus on kaikkien luettavissa sähköisesti ja lisäksi ne tulostetaan ilmoitustaululle (siis hlökunnan), eli on mielestäni kyllä ihan tarpeeksi paha kun siitä saisi tietää kaikki työkaverit. En tiedä mitä helppoa siinä olisi...?

meillä ei tulostella seinillä tms. mutta kyllä ne luetaan ja esimies käy näyttämässä palautteen saajalle palautteen ja kehottaa toisenlaiseen toimintaan jos palaute on ollut aiheellinen.

No kai se oli henkilökohtaista se palaute mitä sain, löytyi vain ihan netistä kaiken kansan luettavista ja siitä tiesi helposti että kenestä oli kyse...onnekseni se oli ihan positiivinen palaute :)

Yhteistyössä