OLETKO TIENNYT, että voit työntää lemmikkiäsi rattaissa?

http://www.aijaa.com/v.php?i=3432088.jpg

Lemmikkirattaat

pikkukoirille ja kissoille. Monissa alan lehdissä ollut esillä
jo vuoden verran mutta nyt kuvaan törmää jopa
sisustuslehdissä, tv:ssä jne..
Lemmikkirattaat on suojainen paikka lemmikille ja
maisema vaihtuu kunhan omistaja jaksaa työntää.

Jenkkimalli Pet Gear (pink ja tämä sin) ja viimeisimpänä
tuli Karlien
malli (vihr ja sin) Kysy tarkemmin lemmikkieläinliikkeistäsi.

Mä repesin, kun näin. Anteeksi vain.

Pakko olla jenkeistä lähtöisin! siellä kait lemmikitkin on niin lihavia että täytyy kärrätä ulos lenkille...? HOHHOIJAA! :wave: Kohta näemme Paris Hiltonin työntelevän jotain rotta-koiraansa tuollaisissa???

:headwall:

mimmi06
joo, tuollaiset näin stokkan eläintarvikepuolella jo jonkin aikaa sitten. ekaks ihmettelin et mites myyvät lastenvaunuja siellä, ennenkö huomasin niissä sen verkon edessä. :D

hemuli
Joskus oon meripäivillä hirveessä ruuhakssa nähny tädin työntelemässä pientä oliko kiinanharjakoiraa ihan tavis Emmaljungissa :D ja noita harjuksia oon nähny myös kassissa tai repussa ihmisillä.
En kyllä oikein ymmärrä et elukkaa pitää kärryillä työntää :/

Finttu
Mun tarttee saada tommoset!
Mä olen lopen uupunut kantamaan tota meen Mustia aina kotiin päin lenkiltä nyt, kun omakin masu alkaa jo painamaan. Mahtaakohan ne kestää yli 50 kg:n painoa?

shihtzu
Yks tuttu osti tuollaiset rappuset jenkeistä ja ne on kuulemma todella kätsyt. Meilläkin olisi kun toi 14,5v. haluaa sänkyyn, mutta ei enää osaa niin korkealle hypätä, vaan se on aina nostettava.

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
mä haluun mun borkuille kaksosten rattaat tää on syrjintää ku vaan pienille tollasia :LOL: :LOL: :LOL:
Sun tartsii ottaa pulkka tai vanhat maitokärryt mukaan lenkille. Mä olen vakavasti harkinnu jo...
nii menis ite istuun ja sanois vaan et anna palaa :D hitto hyvät lenkit varmaan tulis ja ihmiset olis ilosia :D

kaikkee ne keksii
No lenkille vähän huono idis,mut hyvä ehkä junaan,tai kaupungille.
Kaikki vermeet koiralle päälle,niin pääsee koiruus mukaan jopa kauppaan,ku kaik luulee et rattaissa köllöttää vauva.Joo

Kertokaas nyt viisaammat, mistä noita saa?
Mä tartten sellaiset kärryt, joihin mahtuu kani, kissa, vähän isompi koira, pari kanaa, kukko, poni ja hevonen?

Ois sitten tosi näppärää, että voitais kaikki porukalla lenkkeillä ja shoppailla :xmas:

Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Onko toi sun salamatkustaja podhis? En saa oikein selvää, mut ei noutaja voi olla noin vetelä.
toi "vetelys" on kuvasz.. ja ikää tuossa kuvassa 8-10 viikkoa
Mun mielestä se näytti ihan cuvacilta, mut samaa sarjaa, ku vetelät podhiksetkin (sille mä sitä pulkkaa olen harkinnu). Jos on unkarilainen, ni mistä se on? Petralta?

Yhteistyössä