Oletko tehnyt jotain, mitä et voi antaa itsellesi anteeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja galluppia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meinasin vastata että olen kaksi kertaa mutta itseasiassa mä olen antanut itselleni anteeksi. Mun morkkikset on aika lyhyitä loppujen lopuksi.

Voin antaa kaiken anteeksi läheiselle mikä kohdistuu minuun mutta jos joku tekee pahaa lapsilleni niin ei tarvitse ikinä odottaa synnin päästöä.

Joo olen. Tuskin tulen koskaan armahtamaan itseäni.

Enkä oo vanhemmilleni pystynyt antamaan anteeksi vaikka oon kovasti yrittänyt. Tilannetta tietty helpottais jos äiti (isän on enää mahdotonta) pyytäis anteeksi ja aidosti katuis.

Niin, minullakin on yksi juttu (no varmaan muitakin) , mutta yksi asia joka tällä hetkellä vaivaa. Enkä pääse siitä eroon. Miten ihmeesssä voisin antaa itselleni anteeksi. Asia siis selvitetty toisen osapuolen kanssa.

Olen tehnyt asioita paljonkin; sanotaan vaikka että olen synnissä elänyt :ashamed: :saint:
Pakkohan sitä on ollu armahtaa ittensä, ja nyt yritän elää niin että itteni eikä lähimmäisten tartte hävetä ja huolehtia.
Nykyään oon tavis tallaaja ja hyvilläni siitä B)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin, minullakin on yksi juttu (no varmaan muitakin) , mutta yksi asia joka tällä hetkellä vaivaa. Enkä pääse siitä eroon. Miten ihmeesssä voisin antaa itselleni anteeksi. Asia siis selvitetty toisen osapuolen kanssa.

Anna ajan kulua.

Yhteistyössä