Oletko tarkka mitä vaatteita lapsellesi puet päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sukat sävy sävyyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sukat sävy sävyyn:
Itse vastaan että kyllä olen! Olen saanut sukulaisilta, naapureilta ja ystäviltä monta pussillista vaatteita mutta enpä niitä ole käyttänyt. Pari mekkoa on ollut muutaman kerran päällä. En voi sietää esim. marketeista ostettuja vaatteita. Järki sanoo että vaatteethan ovat vaan vaatteita mutta haluan pukea lapseni mahdollisimman kauniisti myös kotona. Ostankin nykyisin vain lapsille uusia vaatteita ja itse käytän vanhoja vaatteita...

tunnenkohan sut ;)

Tottakai. Mutta ei se ostopaikka tai hintalappu tai merkki niskassa ole se juttu. Voisin ostaa kirppariltakin hyväkuntoista tavaraa, mutta valitettavasti on jo ihan tarpeeksi vaikeata löytää niitä kaupastakin, joten uutena ostan lähes kaiken. Kuitenkin myönnän, että yleensä tietyiltä merkeiltä löytyvät ne omaan makuun sopivat jutut. Mutta uusia kivoja merkkejä tulee ja vanhoilla voi olla tylsät seuraavissa kausissa.

Olen tarkka väreistä ja sävyistä. Se, ei tarkoita että kaikki vaatteet ovat täsmällleen samaa väriä - yhdistelen villistikin mutta sävymaailma sointuu yhteen aina. Ja juu, ihan sukkiakin myöten (just toissapäivänä urputin palstalla sukista). Mielestäni arjessa pitää olla kauneutta (katsojan silmässä tietty) - juhlaa on niin harvoin.

Yhteistyössä