Oletko sinä päässyt eroon selluliitista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkaa jo ällöttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos joku pääsee eroon selluliitistä ilman lääketieteellistä operaatiota, olisi kyseessä lääketieteellinen ihme. Siihen ei auta liikunta, vesi, voiteet, ei mikään. Ihan sama mitä jotkut hihhulit yrittävät kertoa. Jos joku on päässyt eroon selluliitistään ilman lääketieteellistä operaatiota, kannattaa oitis ottaa yhteyttä lähimpään lääketieteelliseen tiedekuntaan ja mennä tutkittavaksi. Eli kannattaa opetella rakastamaan niitä selluliittejä...

[QUOTE="vieras";22996422]Jos joku pääsee eroon selluliitistä ilman lääketieteellistä operaatiota, olisi kyseessä lääketieteellinen ihme. Siihen ei auta liikunta, vesi, voiteet, ei mikään. Ihan sama mitä jotkut hihhulit yrittävät kertoa. Jos joku on päässyt eroon selluliitistään ilman lääketieteellistä operaatiota, kannattaa oitis ottaa yhteyttä lähimpään lääketieteelliseen tiedekuntaan ja mennä tutkittavaksi. Eli kannattaa opetella rakastamaan niitä selluliittejä...[/QUOTE]

kuinka monella olympiatason taitoluistelijalla on selluliittia....

[QUOTE="vieras";22996911]kuinka monella olympiatason taitoluistelijalla on selluliittia....[/QUOTE]

Kuinka monella olympiatason taitoluistejilla on koskaan ollut (huomattavaa) selluliittia? Kuinka monella laihalla, lapsettomalla 18-vuotiaalla on selluliittia? Jos sitä ei ole, ei siitä tarvitse päästä eroonkaan. Ihminen ei synny selluliitti valmiina perseessä.

Minä, mulla ei ole enää siihen malliin sellua kuin oli vielä puoli vuotta sitten.

Kiinteyttäminen ja laihduttaminen poistaa läskiä ja voi saada selluliitin määrän näyttämään pienemmältä, mutta se ei ole. Myös parantunut itsetunto tai vahva uskomus selluliittivoiteiden tehoon voi saada ihmisen uskomaan, että "on se vähän vähentynyt". Mutta jos eri keinoja mitataaan tieteellisesti, huomataan ettei niillä ole mitään vaikutusta.

[QUOTE="vieras";22996939]-- Ihminen ei synny selluliitti valmiina perseessä.[/QUOTE]

Itse asiassa oon huomannu, että vauvalla on selluliittia. Tai ehkei se ole sitä samaa kuin aikuisilla, mutta näyttää samalta.

No on se mulla vähentynyt tosi paljon. Liikuntaa, vettä, imukuppihierontaa. On sitä vielä mutta muutos on selkeä. Mitä täällä taas joku sössöttää? Jos sitä voi tulla niin miks se ei vois lähtee pois+

[QUOTE="vieras";22996911]kuinka monella olympiatason taitoluistelijalla on selluliittia....[/QUOTE]

Kuinka monen olympiatason taitoluistelijan olet nähnyt paljaine reisineen?

[QUOTE="vieras";22996952]Kiinteyttäminen ja laihduttaminen poistaa läskiä ja voi saada selluliitin määrän näyttämään pienemmältä, mutta se ei ole. Myös parantunut itsetunto tai vahva uskomus selluliittivoiteiden tehoon voi saada ihmisen uskomaan, että "on se vähän vähentynyt". Mutta jos eri keinoja mitataaan tieteellisesti, huomataan ettei niillä ole mitään vaikutusta.[/QUOTE]

Haluaisin tähän lääketieteelliseen tutkimukseen perustuvaa tutkimusraporttia. Olen plastiikkakirurgiaan erikoistuva lääkäri, työskentelen TYKSssä osastolla 215. Olen ollut mukana tutkimuksen teossa jossa käsiteltiin juurikin selluliittia psykofyysissosiaalisena ilmiönä. Tutkimusta ei ole vielä julkaistu, on vasta aineiston keruuvaiheessa. Jo kerättyjen tulosten perusteella voisin sanoa ettei edelliset väittämät pidä lainkaan paikkaansa. Olisi toki mukava löytää tutkumusta jossa näin kerrotaan.

[QUOTE="vieras";22996422]Jos joku pääsee eroon selluliitistä ilman lääketieteellistä operaatiota, olisi kyseessä lääketieteellinen ihme. Siihen ei auta liikunta, vesi, voiteet, ei mikään. Ihan sama mitä jotkut hihhulit yrittävät kertoa. Jos joku on päässyt eroon selluliitistään ilman lääketieteellistä operaatiota, kannattaa oitis ottaa yhteyttä lähimpään lääketieteelliseen tiedekuntaan ja mennä tutkittavaksi. Eli kannattaa opetella rakastamaan niitä selluliittejä...[/QUOTE]

Pääsin yli vuodeksi eroon selluliitistakin kun laihdutin tarpeeksi. Sitä ennen oli ollut appelsiini-ihoa, mutta ei ollut mitään sen näköistä kun hoikistuin. Ikää oli silloin 39. Tuo vaihe kesti yli vuoden, mutta en enää varonut syömisiäni, joten tuli uudelleen.

Olen 24 vuotias (160 cm/56 kg), minulle tuli selluliittia 19 vuotiaana kun aloitin e-pillerit ja söin muutenkin tosi epäterveellisesti. Olen kokeillut tässä viiden vuoden aikana kaikkea mahdollista, kuten Velasmooth-hoitoja, CLA-tabletteja ja selluliittigeelejä jne. Näiden kokeilujen perusteella olen päätynyt yhteen lopputulokseen: selluliitista pääsee eroon yhdistämällä monia eri keinoja tehokkaasti sekä olemalla kärsivällinen!

Näillä keinoin minä pääsin eroon selluliitista: olen harrastanut muutaman kuukauden ajan 1 h viikossa spinningiä, 1 h viikossa aerobicia, 1 h viikossa juoksua ja 1 h viikossa venyttelyä (=ohjattu venyttelytunti, suosittelen!). Minulla on kotona tärinälauta, jolla täristän jalkoja 10 minuuttia joka arkiaamu. Lisäksi kuivaharjaan reidet ja pakarat noin kolme kertaa viikossa jonka jälkeen levitän iholle Garnierin selluliittivoidetta. Aina suihkun päätteeksi suihkin reidet ja pakarat kylmällä vedellä ja juon kerran päivässä maitoon sekoitettua Pascoe-emäsjauhetta. Pyrin viikolla syömään suht terveellisesti, eli en syö ollenkaan vaaleita jauhoja vaan syön niiden sijasta tummaa leipää ja täysjyvä pastaa ja riisiä. Viikonloppuisin syön irtokarkkeja ja leivoksia jonkun verran, mutta herkkuhetkiä pitääkin olla :)

Mulla on oikeasti toimineet seuraavat 3 juttuu tässä vuosia kestäneessä taistelussa selluliittiä vastaan:

1. TapOut
Mikään lihaskuntoilu, pyöräily, uinti jne ei ole tehonnut samoin kuin tämä extremelaji! Suosittelen isosti
(TapoutT XT - Tvins.com)

2. Kuivaharjaus
Aina suihkua ennen kunnon rapsuttelut ongelma-alueilla ja päälle kylmä-kuuma-kylmä suihku, joka tosissaan saa verenkierron villiksi

3. Prevesan
Vihreä tee -uutekapselit, ravintolisä. Vihreä tee –uute edistää terveyttä monin tavoin, sillä se auttaa alentamaan kolesterolia, aktivoi aineenvaihduntaa ja tehostaa rasvan palamista. Se suojaa maksaa ja siitä on hyötyä myös silmille, sydämelle ja verenkierrolle.

Yhteistyössä