Oletko ottanut suihin?

  • Viestiketjun aloittaja akldskld
  • Ensimmäinen viesti
akldskld
Mä olen vähän ehkä järkyttynytkin... Onko oikeasti olemassa naimisissa olevia ihmisiä, jotka eivät ole yhtään kertaa kokeilleet suuseksiä.... Ei siitä kaikki tykkää eikä tarttekaan, mutta jotenkin omituista, ettei ikinä kokeiltu.
Ja joo, olen ottanut. Jokaisessa pidemmässä suhteessa. Nyt toivottavasti elämäni viimeinen parisuhde. Suuseksiä harrastetaan kausittain.
Hassua. Naimisissa ja en ole ottanut suihin. Tylsä seksielämä? En tiiä. Ei. Ei tässä kauheasti olla edes keretty mitään tekemäänkään, kolmeen vuoteen on mahtunut 2 lasta + opinnot, työt, talon rakennus, ja vaikka mitä! Hyvä että keretään toisiamme katsomaan :D Mutta nyt kun elämä on tasaantunut, on aika siirtyä uusille vesille, ja se tarkoittaa myös enemmän aikaa seksillä ja uusille kujeille. Ja ehkä se on kivakin että ollaan oltu jo "näin kauan" naimisissa, ja silti on paljon uutta mitä kokeilla yhdessä! Eipähän voi sanoa että neljän vuoden kohdalla liitossa on koettu jo kaikki ja elämä junnaa paikoillaan, musta tuntuu että vasta aloitetaan meidän suhde :D
 
vierailija
Kerran imin ja nuolin, se kävi kurkussa, tökkäsi perälle vasemmalle puolelle ja sen jälkeen pari päivän päästä siinä kohtaa alkoi kurkkukipu joka kesti ja kesti kaksi kuukautta , sellainen pistos kurkussa joka kerta kun nielin, ja sitten lääkäri antoi antibioottia vaikka ei nähnyt kurkussa mitään. Antibioottikuuri auttoi. Pistos meni pois.

Ja ei ollut sukupuolitautia.
 

Yhteistyössä