Oletko onnellinen?

Huopikas
Onni löytyy arjesta, puolisosta, perheestä, ystävistä ja omasta vapaa-ajasta. Eihän sitä elämä joka päivä ole ruusuilla tanssimista, mutta tunnen oloni semmoiseksi perusonnelliseksi. Joskus on onnellisempi olo, joskus vähän vähemmän onnellinen.
 
Kyllä nykyään olen. Onnellisuus koostuu mulla siitä, että olen itse saanut pysyä suht. terveenä, kuten mieskin, että on työpaikka (johon en aio enää mennä :D ), huumoria elämässä, ukkelin kanssa asiat suht. kunnossa, oma vauveli saatu,joka terve ja ihana, oma ja puolison terveys, usko (jonkinlainen, omanlainen), on ystäviä, harrastuksia, sisarusten ihania lapsia näkee, asutaan Suomessa, asiat hyvin kaikinpuolin..

 
Itse olen onnellinen alkaa elämä järjestyä...Muutettiin muutama kk:si sitten tänne etelään lähinnä töiden perästä ( tai siis itse olen kotiäiti mut mies on töis) . Miehelläni on tosi hyvä työpaikka ja vakipaikka tiedossa joten saa lainaa ja maksettua velat pois ja ehkä tässä kohta jopa saataisiin oma kotikin sitten!! :) Joten ei voi valittaa... :)
 
JenPen
Mä olen onnellinen siitä että ihan tavallinen arki sujuu, kotityöt ja muut askareet. Nautitaan molemmat pienistäkin asioista ruuanlaitosta, mökkeilystä jne. mutta käydään myös juhlimassa ja muuten pikku reissuilla. Oon onnellinen siitä et meillä on samanlaiset halut ja suunnitelmat tulevaisuuden suhteen ja nytkin on asiat hyvin. Kun on ollu riitoja, ne on saatu puhumalla selväksi.
 
JenPen
Niin ja muista ku parisuhteeseen liittyvistä jutuista olen onnellinen siitä et nyt on hoidossa kaikki terveyteen liittyvät asiat mitkä on vaivannut. Perheen ja koko suku on mulle tosi läheisiä ja mulla on vakituinen duuni ja maailman ihanin ja rakkain koira =) Ja saan aloittaa sen vauvan yrityksenkin lähitulevaisuudessa.
 
Melkein joka päivä suurimman osan ajasta. Nautin eniten arjen "pienistä" ihanuuksista. Ajan puute tai väsy joskus minua kiusaavat. Nytkin varastan omaa aikaa yöstäni. Toivottavasti en liikaa ettei väsymys huomenna iske...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huopikas:
Onni löytyy arjesta, puolisosta, perheestä, ystävistä ja omasta vapaa-ajasta. Eihän sitä elämä joka päivä ole ruusuilla tanssimista, mutta tunnen oloni semmoiseksi perusonnelliseksi. Joskus on onnellisempi olo, joskus vähän vähemmän onnellinen.
Näin juuri :D
 
Olen uskomattoman onnellinen, yhtä onnellinen olen ollut joskus ihan pienenä kun koulusta tullessa oli äidin lämpimät sämpylät odottamassa =) Olen onnellinen siitä että meillä on nätti ja siisti koti, jossa on ihana tunnelma ja turvallinen olo. Olen onnellinen siitä että minulla on rehellinen ja suoraselkäinen mies, joka huolehtii suhteestamme ja kodistamme, eikä se ole vain minun vastuullani. Olen onnellinen että minulla on ihan hyväpalkkainen työ, jotta voin alkaa ostella tulevaa vauvaa varten kaikkea tarvittavaa ilman että pitäisi kiristää kukkaron nyörejä. Oon onnellinen että testi näytti aamulla plussaa ja yrittäminen palkittiin. Ja ihanaa että tiedän vauvan olevan rakkauden tulos.
 
Olen onnellinen. Monien vaikeiden asioiden ja rankan eron jälkeen, tuntuu kuin nyt uisin seesteisissä vesissä. Uusi suhde vakiintuu päivä päivältä ja yhteiselämä maistuu koko ajan paremmalta. Työ on juuri sopivan haastavaa, mutta ei vie kaikkia voimiani. Uutta kotia etsimme ja se innostaa kovasti. On ihanaa suunnitella yhteistä kotia ja sisustusta! Vauvan vielä mielellämme ottaisimme, mutta ilman vauvaakin olen juuri nyt oikein onnellinen.
 
Tällä hetkellä en ole onnellinen. Mies pettää edelleen eikä ota mitään kuuleviin korviinsa. Lapsella on ollut paha vaippaihottuma jo puolvuotta eikä mikään auta siihen, koko ajan todella kiukkunen. Nyt rupee vaan tuntuu ettei millään jaksa enää. :'( |O
 
Kimppa
Olen tällä hetkellä niin onnellinen, että välillä pelottaa. Miehen kanssa menee hyvin. Ihana mies ja mikä tällä hetkellä erityisesti korostuu - ihana isä lapsillemme. Meillä on kaksi pientä tervettä, iloista ja tasapainoisen oloista lasta. Ollaan vastikään muutettu uuteen taloomme. Talosta tuli ihana ja lopputulos ylitti kaikki odotukseni, vaikka tämmöinen "tusinatalopakettitalo" onkin. Sisustamalla saatiin talosta oman näköinen ja asuinympäristö on mukava kaupungin hälinästä pois muuttaneelle. On tilaa hengittää, niin paljon rennompaa. Omat vanhemmat ovat vielä hyvinvoivia ja terveyttä riittää kaikilla läheisillä. Siinäpä niitä tärkeimpiä onnenlähteitä tällä hetkellä..

Olen tosi kiitollinen tällä hetkellä kaikesta, mitä meillä on... *huoh*, nöyrä olo.
 

Yhteistyössä