.... olen ihan samoja sanoja käyttänyt kuin Yksäiti - ei samalla kertaa toista lasta huollettavaksi.
Minunkin vauva masussa on saanut alkunsa lyhyestä seurustelusuhteesta , jonka sitten 2 viikkoa raskausdiagnoosin jälkeen päätin.
Mies ei pitänyt lupauksiaan, sopimuksia - ja halusi vapautta. Vapautensa sai. Isyys nyt kyllä ainakin paperille napsahtaa...
Tarinan oon jo keronut muualla - mutta summasummarum , mä ainakin koen , että jäämällä moisen narsisti-mielipuolen kans olisi mun ja vauvan terveys vaarantunut - jo suurin osa odotuksesta on näin ollut onnelisempaa. Moni eri tavoin.
Ei ole tarvinnut surra koko aikaa sitä miksei miestä kiinnosta vauva/raskaus.
Ei ole ollut taloushuolia - miehen sössimisistä.
Ei pahaa mieltä - kun mies ei osallistu vauvahankintoihin (kun sitä ei edes odota).
yms yms ...
Myöhemmin tää mies paljastui vielä ihan paatuneeksi auervaaraksi , joten uskollisuudesta ei olisi ollut pelkoa . Pikemminkin ois vaan voinut veikkailla meneillään olevien muijaviritysten ja valehtelujen määrää ...
Vastaavasti tällä omalla mentaliteetilla voisi kysyä joltain kurjasssa tai kurjahkossa suhteessa rimpuilevalta - miten voit ja jaksat jäädä ? Oletko onnellinen kynnysmattona ?
Toki ylläoleva on kärjistystä
Anyway - ehyt olo tai suht tasapainoinen elo ei välttämättä synny miehestä.
Kauniita unia...
papu & masuvauva rv 36