Oletko oman rakkaasi silmissä maailman kaunein, onko sanonut niin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fgdadfgads
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kauneutta voi ajatella monin eri tavoin..tarkoittaako se maailman seksikkäimmäksi/kauniimmaksi rankattua ihmistä tai jotain muuta...?
Mieheni on sanonut minun olevan maailman kaunein, hän näkee minussa jotain sellaista mitä muut ei välttämättä näe <3

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Joo enkä kyl vähempään olisi tyytynytkään, olen mä sen verran prinsessa minäkin. :heart: Kyllähän sitä nyt edes yhdelle pitää olla täydellinen vaikka oikeesti oliskin vaikka täys paskarumilus. ;)

• Tykkää
Elämäni emäntä, en koskaan aio sua vedättää. Kaunein kuningatar, en ikinä mä haluu sua pettää lauleskeli juuri viimeksi...

Ällömakeaa jonkun mielestä, mutta musta varsin suloista tommosen äijän suusta. Ja kyllä, hän tarkoittaa että olen hänelle se maailman kaunein. :)

• Tykkää
Olen, hän on sanonut niin. Eikä pelkästään, että hänen silmissään, vaan hänestä todella olen maailman kaunein ja hän todella tarkoittaa sitä. Uskon että hän on niin rakastunut, että sen takia hänen mieltymykset vaan menee mun ulkonäön kanssa yksiin.

Ei ole sanonut. Ja tuskin sitä hänen silmissään olenkaan :D

Mutta kerran olen kuullut olevani maailman kaunein nainen, ja ilman takaa-ajatuksia sanottuna, se oli kieltämättä aika siistiä :D

Yhteistyössä