Oletko nähnyt stripparia LIVEnä? Naista tai miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tehdääs galluppia.

Moniko on nähnyt livenä mies- tai naisstripparin esityksen?

Hunkseja ei lasketa, vaan ihan oikea strippiesitys.

Oletko sinä nähnyt?
Montako kertaa?
Oliko mies vai naisesiintyjä?

Kaksi kertaa.
Eka oli lähikapakassa, oli joku erikoisilta, bändejä ja myös strippari. Tosi kaunis hoikka nainen, oli kiva ja mielenkiintoista katsella :)

Toinen oli hetken mielijohde Tallinnassa kun sisäänheittäjä tuli houkuttelemaan porukan miehiä johonkin hämärään clubiin. Itte sitten sain lopulta porukan innostumaan ja mentiin katsomaan. Siellä oli vastassa joku ihan järkky Tukiaista muistuttava täysin tympääntyneen näköinen muikki. Vähän aikaa (oikeasti alle 5 min) keikisteli siinä, mutta kun ei tullu rahaa niin näytti keskaria ja lähti pois :D

Kerran olen nähnyt, oli naisesiintyjä.

Ulkonäöllisesti ihan ammattiinsa sopiva, mutta puolessavälissä järkytyin kun en tiennyt että tapana on laittaa asioita sinne alaosastoon ja sitten shownumeromaisesti ottaa niitä pois sieltä.
Poisottajana toimi eräs yleisönedustaja. :D :O

Olen nähnyt ja aika monta kertaa. Kerran mieheni osti naisstripparilta sylitanssin minulle :D :D Sillä oli jäänyt säärikarvat ajelematta :D olen nähnyt hyviä ja huonoja tanssijoita.. Ja vaikka minkä maalaisia, kokoisia ja näköisiä. Olen ihan tavallinen, tavallisen näköinen kotiäiti :)

Oon nähny miehen yksityisissä kotibileissä. En kokenut kummoiseksi ainakaan sitä hepinheiluttelijaa. Lähinnä huvitti ja vähän hävetti joidenkin kanssasisarien käytös.

Kauan sitten tyypillisessä lähiöräkälässä (joo tuli sekin paikka tsekattua).
Likasella, pölysellä lattialla pyöriskeli ja kiemurteli nuori nainen lasittunein silmin. Ukkorinki ympärillä kuolas ja huuteli rivouksia.

Tyttöparka oli varmaan vetäny kunnon satsin jotain, että kesti sitä "työtään". Aika surullista se oli.

Olen nähnyt, useita kertoja.

Sexhibitioneissa sekä miehiä että naisia, olen käynyt strippiklubeilla 2 kertaa nuorempana (joissa naisia tanssimassa), eräässä kuppilassa oli myös esiintyjänä naisstrippari.

Että onhan noita tullut nähtyä.

En ole nähnyt livenä, mutta näen sitten deadina. Pastafarien taivaassa on oluttulivuoria ja stripparitehtaita. Helvetissäkin on, mutta olut on väljähtänyttä ja strippareilla sukupuolitauteja.

Yhden kerran kumpaakin laatua. Mies strippasi homobaarissa Lontoossa ja oli mun makuun turhan nahkavaatteinen&koppalakkinen. Miesyleisö tuntui tykkäävän kyllä. Lisäksi sillä oli aivan valtava erektiivinen muna :D

Naisstrippari oli yllättäen Helsingissä baari-yökerhossa. En osaa sanoa oliko se erityisen hyvä, ihan sievä ainakin.

Yhteistyössä