Oletko nähnyt ympärileikattua penistä ?

• Viestiketjun aloittaja munaton
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vierailija";29335874]Kyllä, päivittäin omalla miehellä minäkin.

Ehe ehe, onkohan sivistyksessäsi jotain aukkoja kenties.
Lopeta tuo provoaminen :D[/QUOTE]
Miksi sinä kutsuisit pikkulasten leikkelyä ei-lääketieteellisin perustein? Viattomaksi huvitteluksi?

Oma asiansa sitten he, jotka aikuisiällä haluavat leikellä paikkojaan. Siihen ei ole mitään vastaansanomista. Itse viihdyn ehjänä.

• Tykkää
Reactions: kepsis
"Vierailija"
juutalaisten kanssa olette?ympärileikkaus on sairasta poikien silvontaa,joo en vertaa samaa kun tytöille tehdää,mut silti väärin.
Ihan normaali suomalainen ateistimies :D

Ja tiedän vaikka kuinka monta muitakin vastaavia henkilöitä, suomessa tehdään ihan terveyssyistä. Ja näitä terveyssyistä tehtyjä osittaisia ympärileikkauksia on PALJON.
Ja kyllä se on kaukana 'sairaasta silpomisesta' tai naisten silvonnasta, jossa ihan vain huvin vuoksi silvotaan ihmisen sukuelimet kokonaisuudessaan.

Mieheni tykkää vehkeestään, minä tykkään hänen vehkeestään :)

"Vierailija"
Miksi sinä kutsuisit pikkulasten leikkelyä ei-lääketieteellisin perustein? Viattomaksi huvitteluksi?

Oma asiansa sitten he, jotka aikuisiällä haluavat leikellä paikkojaan. Siihen ei ole mitään vastaansanomista. Itse viihdyn ehjänä.
No ehkä tarkoitin juuri sitä aukolla sivistyksessäsi; suomessa ei leikellä pikkulapsia ei-lääketieteellisin perustein.
Mutta se nyt vain sattuu olemaan melko yleinen toimenpide SILTI, nimenomaan juuri lääketieteellisistä syistä.

[QUOTE="Vierailija";29335893]Ihan normaali suomalainen ateistimies :D

Ja tiedän vaikka kuinka monta muitakin vastaavia henkilöitä, suomessa tehdään ihan terveyssyistä. Ja näitä terveyssyistä tehtyjä osittaisia ympärileikkauksia on PALJON.
Ja kyllä se on kaukana 'sairaasta silpomisesta' tai naisten silvonnasta, jossa ihan vain huvin vuoksi silvotaan ihmisen sukuelimet kokonaisuudessaan.

Mieheni tykkää vehkeestään, minä tykkään hänen vehkeestään :)[/QUOTE]
Niin. Useimmat meistä osaavat erottaa lääketieteellisistä syistä ja/tai omasta halusta tehdyn operaation siitä, että lapsia leikellään huvin vuoksi umpisairaiden perinteiden vuoksi. Ei kukaan silvontaa vastustava vastusta lääketieteellisistä syistä tehtyjä leikkauksia. Ne ovat kaksi eri asiaa.

[QUOTE="Vierailija";29335905]No ehkä tarkoitin juuri sitä aukolla sivistyksessäsi; suomessa ei leikellä pikkulapsia ei-lääketieteellisin perustein.
Mutta se nyt vain sattuu olemaan melko yleinen toimenpide SILTI, nimenomaan juuri lääketieteellisistä syistä.[/QUOTE]
Höpö höpö. Suomessa silvotaan kyllä lapsien sukuelimiä. Laitonta se toki on. Muttei me sentään sellaisessa lintukodossa asuta, etteikö tuota tapahtuisi ollenkaan. Kannattaa ehkä keskittyä omiin aukkoihisi sivistyksessä, jos tosiaan kuvittelit ettei sitä Suomessa tapahtuisi.

• Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti

Yhteistyössä