OLETKO MUSTASUKKAINEN MIEHESTÄSI?

Olet tai et, miten se ilmenee?
Häiritseekö parisuhdettanne, jos olet?
Miksi olet mustis ,miksi et?

Minä en ole, nuorempana olin hirveä takertuja, omistushaluinen ja mustis, mut ikä tuonut varmuutta ja tasapainoisuutta!

En ole.Vaikeeks menis elämä jos olisin, sillä siinä tapauksessa saisin olla usein mustasukkainen, kun naisasiakkaat soittelee miehelle ja sitten se vasta kamala oliskin, kun mies menee katsastamaan asiakkaan luokse millasesta hommasta on kyse. :D

Vilmuska
En ole mustasukkainen, enkä ymmärrä toiseen takertumista ja aikuisen ihmisen vahtimista!
Toisaalta ei mieheni mielestäni kyllä edes tee mitään sellaista mistä pitäisi jotain epäillä, mutta tuskinpa kaikkien mustasukkaistenkaan miehet tekee. Se on siellä korvien välissä...

mä vaan
TODELLAKIN!!!!

jos ollaan baarissa tms ja joku nainen uskaltaa ees sanoo
miehelleni jotain tai katsella niin kyllä on meikäläisellä heti karvat pystyssä ja ilmoitan aina asian kyllä niin että tulee selväksi naiselle
ettei ole mitään asiaa edes kattoa miestäni päin!!!! :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 11:14 Pantteri kirjoitti:
En ole.Vaikeeks menis elämä jos olisin, sillä siinä tapauksessa saisin olla usein mustasukkainen, kun naisasiakkaat soittelee miehelle ja sitten se vasta kamala oliskin, kun mies menee katsastamaan asiakkaan luokse millasesta hommasta on kyse. :D
:D

Äijä on kertonut paikoista, hoissa rouvashenkilöt (ehkä jopa tarkoituksella) pyllistelevät sisällä aluspöksyittä hameessaan pihalla työskenteleville rakennustyömiehille...

Vilmuska
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 11:15 mä vaan kirjoitti:
TODELLAKIN!!!!

jos ollaan baarissa tms ja joku nainen uskaltaa ees sanoo
miehelleni jotain tai katsella niin kyllä on meikäläisellä heti karvat pystyssä ja ilmoitan aina asian kyllä niin että tulee selväksi naiselle
ettei ole mitään asiaa edes kattoa miestäni päin!!!! :kieh:
Heh heh, ajatella, onpa sulla aivan mahtava mies kun luulet että sen kaikki haluaa... Tai sit vaan luulet, etköhän saa sen mussukan pitää ihan itelläs!

Olen tietenkin mustasukkainen miehestäni. Olisi kauheaa jos mieheni ei olisi mustasukkainen minusta, sehän kertoisi siitä, että hän ei välitä minusta ja tekemisistäni!

Näen muuten aina ovulaation aikaan unia, joissa olen aivan älyttömän mustasukkainen miehestäni, en kyllä tiedä miksi.... :D

Olen ollut hyvinkin luottavainen henkilö kunnes ex-mies löi sinisiä silmiäni turpaan.
Nykyistäni kohtaan tunnen tiettyä varautuneisuutta mutta mielestäni ihan normisti. Kyselen baari-illan tapahtumat ja tämä ne auliisti kertoo myös tanssimiset ym. Puhelimensa ja sähköpostinsa antaisi katsoa jos tuntisin tarvetta. Mutta jotenkin tuntuu, että olen löytänyt kuitenkin luotettavan kaverin ,joka ajattelee pettämisistä samanlailla kuin minä.

Avoimuus on mun mielestä se, jolla pääsee mustasukkaisuudentunteista parhaiten. Jos toinen on hiljaa tai suuttuu kyselyistä niin ei se auta mustasukkaista pääsemään epäilyistään. Se vai pahentaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 11:16 Töllin Ruusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 11:14 Pantteri kirjoitti:
:D

Äijä on kertonut paikoista, hoissa rouvashenkilöt (ehkä jopa tarkoituksella) pyllistelevät sisällä aluspöksyittä hameessaan pihalla työskenteleville rakennustyömiehille...
:D Juu, onhan mies työssään noita alastomia naisia muutaman kerran nähnyt ja naureskellen puristellut päätään ja miettinyt mitä on mahtanut silloin naisen korvien välissä liikkua ja ihan tarkotuksellako on sillai tepastellut.... :D

jurristi harmaana
No, minä valehtelisin, jos sanoisin, etten ole yhtään mustis miehestäni... :D Joskus tulee sellaisia tilanteita (tooosi harvoin eli kerran pari vuodessa), että mustasukkaisuus nostaa jonkun verran päätään. Se on kumma ja pelottavakin tunne, eikä sille ikinä ole ollut mitään järkevää syytä. Eli mieheni ei koskaan ole tehnyt mitään sellaista, että minulla olisi ollut syytä olla mustis. Kai se on tää skorpionin luonne...:LOL:

Nuo harvat kohtaukseni eivät vaikuta suhteeseemme mitenkään, enkä sitä tunnetta miehelleni yleensä edes näytä. Itse asiassa mieheni onkin sitä mieltä, etten ole yhtään mustasukkainen (vaikka olenkin kertonut toisinaan sitä olevani)... ;)

Ennen olin tosi mustasukkainen, mun oli vaikeaa suhtautua siihen, että miehellä on naispuolisia kavereita ja pelkäsin aina et mies löytää jonkun paremman ku minut. Mut aikaa myöten siitä on päässy yli ja nykyään ollaan molemmat terveellä tavalla mustasukkasia toisistamme. Ei oo tarvetta epäillä tms. kun me ollaan niin avoimia toisiamme kohtaan, puhutaan kaikesta, ei oo salaisuuksia, molemmat saa ja voi käyttää toisen puhelinta jne :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 11:23 emmi06 kirjoitti:
Ihan normaalissa määrin ollaan mustasukkaisia molemmat. Eli ei niin paljon että se häiritsisi meidän elämää ja parisuhdetta tai aiheuttaisi riitaa, vaan sillee "sopivasti" :whistle: ;)

Näin se menee meilläkin :wave:

Tervettähän se on olla hiukan mustis omasta rakkaasta :D

Yhteistyössä