Oletko mitannut miehesi munan koon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ebola
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
MIKSI SE PITÄÄ MITATA???
että pääsee täällä siitä mitasta puhumaan vai...
kyllä se mulle riittää että tuntuu hyvältä, ei sen mittaa tarvitse tietää

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ajatteli vain kun luin tuossa jonkin gallupin tuloksen,jossa 98%miehistä tietää sentilleen kikkelinsä pituuden.

Jokainen teinipoika sen on mitannut,se on aivan varma!Mutta muistaako sen moni tällä hetkellä niin on sitten eri asia.Varmasti jokaisella on suuntaa antavia mielikuvia...

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
ajatteli vain kun luin tuossa jonkin gallupin tuloksen,jossa 98%miehistä tietää sentilleen kikkelinsä pituuden.

Jokainen teinipoika sen on mitannut,se on aivan varma!Mutta muistaako sen moni tällä hetkellä niin on sitten eri asia.Varmasti jokaisella on suuntaa antavia mielikuvia...

oletkos itse viime aikoina mitannut? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
oletkos itse viime aikoina mitannut? :D

Varmaankin n.20v. sitten.Teininä kun on niin tärkeää minkä kokoinen se pitää olla.Nyt sen jo tietää ettei koolla ole väliä! :saint:

Onneksi laitoit tuon enkelihymiön. Muuten oltais luultu, että tosiaan luulet niin :).

Uuden eu-direktiivin mukaan se pitää mitata lasermittarilla joka antaa tuloksen millin tarkkuudella ja paikalla pitää olla vähintään kaksi todistajaa, toinen voi olla perheenjäsen mutta toisen pitää olla ulkopuolinen. Mittauksesta saa virallisen vehkeenpituus-todistuksen, jonka voi laittaa vaikkapa seinälle tai lahjoittaa anopille.

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Uuden eu-direktiivin mukaan se pitää mitata lasermittarilla joka antaa tuloksen millin tarkkuudella ja paikalla pitää olla vähintään kaksi todistajaa, toinen voi olla perheenjäsen mutta toisen pitää olla ulkopuolinen. Mittauksesta saa virallisen vehkeenpituus-todistuksen, jonka voi laittaa vaikkapa seinälle tai lahjoittaa anopille.

:laugh: Ois se komee todistus tuossa olohuoneen seinällä! Pitäis laittaa kultakehyksiin ja aitiopaikalle! :laugh:

Yhteistyössä