Oletko kuullut miehesi suusta jotain sellaista mitä et olisi halunnut ikinä kuulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "avokki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"avokki"

Vieras
Päästeleekö miehesi suustaan sammakoita? Mitä et koskakaan olisi halunnut kuulla ja ei ole sen takia unohtunut.

Oma mieheni päästelee suustaan sellaisia asioita mitä jään miettimään. Välillä olo todella kurja sanomisien takia.
Yksi asia on kuitenkin jäänyt kalvamaan jo pitemmäksi aikaa, enkä tiedä pääseekö siitä koskaan täysin yli. Alkuraskauden aikana sain kuulla selityksen nuoruuden aikaisellle nais puoliselle ystävälle salaa lähetetyille viesteille:
"Olisin halunnut kokea enemmän sen naisen kanssa, mutta en koskaan saanut mahdollisuutta seurustella hänen kanssaan. Muutaman kerran päädyimme sänkyyn. Vanhat hyvät ajat tuli mieleen ja lähetin siksi kaipaavia viestejä."
Tuolloin tuntui maailman romahtavan jalkojen alta ja asia on edelleenkin mielessä ja olo varsin epävarma.

Seurusteluaikana mä kerran esittelin uusia kenkiäni: "eiks ookin hienot?", Johon mies vastas "ihan perseestä".

Tästä on nyt aikaa 16 vuotta ja hyvin muistan vieläkin, mutta ne oli ihanat kengät ja olivat käytössä varmaan kolme vuotta ennenkuin hajosivat lopullisesti.

[QUOTE="avokki";22363990]Päästeleekö miehesi suustaan sammakoita? Mitä et koskakaan olisi halunnut kuulla ja ei ole sen takia unohtunut.

Oma mieheni päästelee suustaan sellaisia asioita mitä jään miettimään. Välillä olo todella kurja sanomisien takia.
Yksi asia on kuitenkin jäänyt kalvamaan jo pitemmäksi aikaa, enkä tiedä pääseekö siitä koskaan täysin yli. Alkuraskauden aikana sain kuulla selityksen nuoruuden aikaisellle nais puoliselle ystävälle salaa lähetetyille viesteille:
"Olisin halunnut kokea enemmän sen naisen kanssa, mutta en koskaan saanut mahdollisuutta seurustella hänen kanssaan. Muutaman kerran päädyimme sänkyyn. Vanhat hyvät ajat tuli mieleen ja lähetin siksi kaipaavia viestejä."
Tuolloin tuntui maailman romahtavan jalkojen alta ja asia on edelleenkin mielessä ja olo varsin epävarma.[/QUOTE]

törkeetä! kulkuset solmuun tollaselta ukolta:mad:

juu alkuaikoina sanoi asioita,mitä ei oikein miettiny loppuun asti, erään möläytyksen jälkeen erottiin(kuitenkin palasimme yhteen,kun mies ymmärsi,ettei voi toiselle sanoa ihan mitä tahansa).

Mun mies ilmoitti mulle viime viikolla ettei haluakaan mennä naimisiin kun homotkaan ei saa mennä kirkossa naimisiin. Olin todella loukkaantunut, koska me ollaan alunperinkin oltu menossa maistraatissa naimisiin. :O Ja mä en edes tiennyt että mun miestä kiinnostaa homojen oikeudet. :D

Ehkä pahin mitä on sanonut mulle... olin juuri saanut ensimmäisen yhteisen lapsemme... molemmilla oli ennestään yksi lapsi, ja nämä olivat silloin jo molemmat 6-7v.

Mies tokaisi : "kyllä se ensimmäisen lapsen syntymä on kuitenkin ihmeellisin asia maailmassa"... siis sanoa noin juuri synnyttäneelle... JA uskomattominta tässä oli se että ensimmäisen lapsensa äiti teki itsemurhan lapsen ollessa pieni vauva... ni luulis et olis ymmärtänyt miten herkässä tilassa juuri synnyttänyt äiti on...

Olihan tuo todella ajattelematttomasti sanottu, vaikka varmaan totta onkin. Suuri osa meistä on joutunut tyytymään kakkos- tai kolmosvaihtoehtoon, kun ei ole saanut sitä jonka eniten haluaisi.

3 vuotta sitten mentiin kihloihin. Seuraavana viikonloppuna mies sanoi kännissä että osti sormukset VAIN kun minä niin kovin halusin, että hän ei olisi halunnut mennä kihloihin. Palautin sormuksen ja vielä tähän päivään mennessä, en ole uusiin kosimisiin suostunut. Nyt olen saanut vihiä että hän olisi halukas menemään kanssani naimisiin, mutta mistä sitä tietää haluaako hän sitten oikeasti... En tiedä miten vastaan kosintaan...

Mulla oli keväällä km ja mies oli ennen sitä todella innoissaan raskaudesta. Jatkettiin siis yritystä km jälkeen ja nyt olen raskaana taas, ihan alussa tosin.
Mies eilen sanoi että enkö voisi tehdä aborttia koska tämä asia stressaa niin paljon, ja nyt ei oliskaan sopiva hetki vauvalle. Totesi sit vielä että onneks hänellä on aikaa vielä lähteä ennen vauvan syntymää jos itse niin haluaa.

Joo, pitäähän se kokeilla että tuntuuko nyt siltä että tä vauva sais tulla, ahah ei, eli aborttiin. Sit voi taas kokeilla jos haluis, jos taas ei, niin aborttiin taas. Voi luoja.. Miehet!

mun mies ei ajattele että on paha lihoa tmv, joten sen jutut oli mulle joskus liikaa seurustelun alkuaikoina. kerran se mm. sanoi että onpas sulla paksut pohkeet, ja minähän loukkaannuin mutta mies luuli sanoneensa kohteliaisuuden. :laugh: no, tuollaisia se ei enää onneksi lauo.

kerran humalassa mies alkoi jutella mulle ettei olekaan varma rakastaako mua... se oli kamalaa. valvoin yön ja itkin. seuraavana päivänä mies otti kyllä sanansa takaisin, asiasta on jo useampi vuosi mutta joskus ne sanat edelleen "kummittelee" mua....

mun mies ei ajattele että on paha lihoa tmv, joten sen jutut oli mulle joskus liikaa seurustelun alkuaikoina. kerran se mm. sanoi että onpas sulla paksut pohkeet, ja minähän loukkaannuin mutta mies luuli sanoneensa kohteliaisuuden. :laugh: no, tuollaisia se ei enää onneksi lauo.

kerran humalassa mies alkoi jutella mulle ettei olekaan varma rakastaako mua... se oli kamalaa. valvoin yön ja itkin. seuraavana päivänä mies otti kyllä sanansa takaisin, asiasta on jo useampi vuosi mutta joskus ne sanat edelleen "kummittelee" mua....

Totta on, että monet ovat ainakin välillä epävarmoja rakkaudestaan. Ei sitä silti kannattaisi sanoa jos aikoo jatkaa kumppaninsa kanssa.

Minun mies haukkui minut lahnaksi. Silloin kun se seurustelun alkuhuuma alkoi laantua ja seksikerrat väheni. Itsellä oli silloin henkilökohtainen kriisi, mikä vähensi halujani entisestään.

Hehehhe.. näistä sais kuulkaas kirjan aikaseksi.. Etenkin exästä.
"voisit tappaa ittes"....

Nykynen on kerran mokannu kokonaan ja ihmettelee miksi luottamuksessa on hiukan pulaa ja kuvittelee sen olevan vain sitä, että pelkäisin sen vaihtavan mut johonkin muuhun.. ehkä kysymys on jostain muusta, jos vahingon sattuessa herra kertoo et jos en tee aborttia, hää häippäsee ja tulee vihaamaan mua. Okke. Vaikka suhteen alussa oli vähän toisenlainen ääni kellossa. Nyt kun sitten on vähän myöhässä ja tiiän, et vahinko voi olla mahollista oksentelun, vatsataudin ja tujujen muiden lääkkeiden johdosta empäs uskallakkaan kertoa et mitä vois olla vialla.. valvon vaan öitä ja oon poissa...

Riidan aikana useimmat laukoo jotain loukatakseen toista, miehet luulee vissiin että naiset unohtaa... mutta jos satutaan antamaan anteeksi, unohdeta ei koskaan. Itse en nykyisessä parisuhteessa kertaakaan ole mollannut ihmistä, kyseenalaaistanut vaan tapaa toimia ja katsoa asiaa kannaltani. Oon kehittänyt hermojani niin hienosti, että osaan marssia pois paikalta, sulkea oven ja vaieta loputtomiin.

Mun mies sanoi kerran, kun ihan avoimesti katseli muita naisia ihaillen, että "Ymmärrät varmaan, että mä oon mies ja haluan katsella nuoria, synnyttämättömiä naisia, kun nuo raskaudet on jättäny suhun jälkensä."

Jos mulla on vaatteet päällä,niin eipä synnyttämättömästä naisesta erota. Alastomana näkyy raskausarvet. Niillä tytöillä, joita mies ihaillen katseli, oli myös vaatteet päällä..

[QUOTE="juu";22364912]Mun mies sanoi kerran, kun ihan avoimesti katseli muita naisia ihaillen, että "Ymmärrät varmaan, että mä oon mies ja haluan katsella nuoria, synnyttämättömiä naisia, kun nuo raskaudet on jättäny suhun jälkensä."

Jos mulla on vaatteet päällä,niin eipä synnyttämättömästä naisesta erota. Alastomana näkyy raskausarvet. Niillä tytöillä, joita mies ihaillen katseli, oli myös vaatteet päällä..[/QUOTE]

Hyi milleen sanottu!|O Ootko sä sen kanssa yhä? Oliko se vihainen, vai miksi halusi tahallaan sua loukata?

Mua järkytti eniten se, kun vuosien yhdessäolon jälkeen paljastui, että miehellä on joku homofobia. Sitä oikein ällöttää kuulemma homot. Muuten täysin järkevä ja fiksu mies, ja sitten päästää tuollaista törkyä suustaan :-(

Yhteistyössä