Oletko koskaan tilannut netistä vaatteita ja palauttanut käytön jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja baby-mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

baby-mama

Jäsen
12.03.2013
699
0
16
Tunnusta: oletko koskaan tilannut nettikaupasta (esim. Ellos, Zalando, Netanttila, Bubbleroom jne jne) vaatetta esim. juhlia varten, ja palauttanut heti käytön jälkeen takaisin? Voiko tällaisesta jäädä kiinni?

En ole itse niin tehnyt, mutta kaveri on ja ajattelin että onko yleistäkin toimintaa?

Sen myönnän että olen ahkera nettikauppatilaaja, koko ajan on paketti tulossa jostain... mutta usein myös palautan sovituksen jälkeen heti, koska olen aika nirso vaatteiden suhteen! :)

Välillä hieman nolottaa käydä lähipostissa noutamassa ja palauttelemassa, taidan olla jo aika tuttu naama siellä :ashamed: Vaikka eihän siinä mitään pahaa pitäisi olla, kunhan laskut maksaa! :)

Juu, jatkuvasti käytän sen ajan mitä saa vielä palauttaa. Kiva sille seuraavalle, kun en käy suihkussa enkä käytä alushousuja, ja mulla on kynsisieni ja persvaossa ja päässäkin joku tali-ihottuma tai mikä lie sieni ;)

En. Olis aika inhottavaa saada vaate joka on ollut jonkun toisen päällä vaikka koko päivän jossain juhlissa. Vieläkun sitä ei tietäis.

Itse sovitan ja palautan heti jos ei ole sopiva. Ei ole tullut mieleenkään ensin pitää sitä pari päivää ja vasta sitten palautella.

En. Olis aika inhottavaa saada vaate joka on ollut jonkun toisen päällä vaikka koko päivän jossain juhlissa. Vieläkun sitä ei tietäis.

Itse sovitan ja palautan heti jos ei ole sopiva. Ei ole tullut mieleenkään ensin pitää sitä pari päivää ja vasta sitten palautella.

Itse olen samoilla linjoilla, se on tavallaan varastamista vaikka ei kuitenkaan. Ystäväni todellakin näin teki ja ihan arkipäiväisesti siitä mainitsi vielä, kun kehaisin hänen uutta hienoa mekkoaan! :confused:

Kerran käytin yhtiä kenkiä päivän ja jalat olivat kamalassa kunnossa sen jälkeen, täynnä vesirakkuloita. Kengät eivät kuitenkaan näyttäneet yhtään käytetyiltä ja vielä pesin niitä pohjia märällä rätillä. Palautin kengät ja ei tullut mitään seuraamuksia tuosta eli kengistä ei mitenkään näkynyt, että niitä oli käytetty.

Kerran käytin yhtiä kenkiä päivän ja jalat olivat kamalassa kunnossa sen jälkeen, täynnä vesirakkuloita. Kengät eivät kuitenkaan näyttäneet yhtään käytetyiltä ja vielä pesin niitä pohjia märällä rätillä. Palautin kengät ja ei tullut mitään seuraamuksia tuosta eli kengistä ei mitenkään näkynyt, että niitä oli käytetty.

Kyllä niistä huomattiin, että käytön jälkiä oli, mutta ei aasiakkaiden kanssa ruveta muutaman kympin takia tappelemaan. Ne menee hävikkiin sitten.

No mun äiti on tehnyt niin. Ei tosin netistä tilannut, kun ei siihen aikaan mitään nettiä ollut, mutta mun 1-vuotis valokuvaan oli käynyt ostamassa mekon ja palautti sen heti kuvauksen jälkeen. Laputkin oli paikallaan, mutta ei näkynyt onneksi kuvassa. Enpä uskoisi omaksi äidikseni, kun on kaikella tapaa niin erilainen kuin tyttärensä...

Eikö niissä tartte olla laput kiinni jos palauttaa? Oletteko sitten juhlissa niin, että ne laput on piillotettu vaatteen sisäpuolelle? Mulle ei tulis mieleenkään.

En.

Mut kerran jossain liikkeessä kuulin ku myyjät päivitteli ku jollain oli ollu paita sovitukses (joku hienompi juhlapaita) ja sit se oli palauttanu sen, myöhemmin vasta myyjä oli huomannu että kaulukses oli puuteria ja jossain kohtaa huulipunaa ja hikiläikät kainalois...

[QUOTE="vieras";28737112]Kyllä niistä huomattiin, että käytön jälkiä oli, mutta ei aasiakkaiden kanssa ruveta muutaman kympin takia tappelemaan. Ne menee hävikkiin sitten.[/QUOTE]

Ei niistä kyllä huomattu mitään. Olin tilannut kaksi paria samaa materiaalia olevia kenkiä ja vertailin niitä molempia ja näyttivät yhtä uusilta molemmat.

Verkkokauppias ja yksinyrittäjä kiittää lämpimästi näistä "asiakkaista". Kukakohan postikulut, menetetyt tuotteet ja ylimääräiset työt viimekädessä maksaa? Onneksi olkoon valitsemallanne tiellä......

Yhteistyössä