Oletko koskaan pettänyt miestäsi? tai pitänyt silmäpeliä jonkun kanssa.

  • Viestiketjun aloittaja Mirkku
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olen, valitettavasti.. pettäminen oli lähinnä henkisellä tasolla, ei menty siis sänkyyn asti. En koskaan kuvitellut tekeväni niin, mutta se tunne kun saa huomiota toiselta mieheltä, vei jalat altani..
 
vieras
Flirttailen kyllä välillä, ihan riippumatta siitä olenko suhteessa vai en. Olen aivan satavarma, että niin flirttailee mieskin - ja se on todellakin ok. Silmäpeli on ehkä jo hieman liian 'rankkaa' flirttailua, mutta noin yleensä flirttailu on aivan normaalia. Pettänyt en ole koskaan -enkä aio.
 
Zoe-F
En, en edes ole flirttaillut muille.
En osaisi edes kuvitella harrastavani seksiä jonkun muun kanssa, eihän se vois olla niin hyvää kuin oman miehen kanssa jonka tuntee ja joka tietää mistä minä pidän. Eli jos se olis pelkkää seksiä, niin eihän se edes "kannattaisi"
 
Zoe-F
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
En ole pettänyt. Mitä on silmäpeli?Oon niin tollo noissa, etten tiedä oonko ikinä flirttaillut..en taida ees osata. :snotty:
Toinen tollo ilmottautuu :wave:
Onneks mun mies ymmärtää mua ;) Jos pitää ehdotella tms, niin parasta mitä mä saan aikaseks on tyyliä "mennääks panee?" tai "mennääks käymää vähän tuol"
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
En ole pettänyt. Mitä on silmäpeli?Oon niin tollo noissa, etten tiedä oonko ikinä flirttaillut..en taida ees osata. :snotty:
Toinen tollo ilmottautuu :wave:
Onneks mun mies ymmärtää mua ;) Jos pitää ehdotella tms, niin parasta mitä mä saan aikaseks on tyyliä "mennääks panee?" tai "mennääks käymää vähän tuol"
:LOL:
Kiva että löytyy muitakin..
 
vieras
no juu, pettää en voisi ikinä, vaan ensin jätetään,
mitä en kyllä sitäkään ole koskaan tehnyt, enkä tullut jätetyksi :)
mutta silmäpeliä, noh, semmosta kilttiä nyt on aina melkein joka päivässä. :)
 
Zoe-F
No jos totta puhutaan, niin oon mä jotain vanhoja heiloja pettäny, tai ollu muutaman kaa samaa aikaa, mut en kyl kellee ikinä mitää pysyvää luvannukkaa.
Vasta ku nykysen miehen tapasin ja kerranki rakastuin ja edelleen rakastan ja arvostan toista, ni on kyllä jalat pysyny ristissä vieraitten ehotuksille.
 
Harmo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen, valitettavasti.. pettäminen oli lähinnä henkisellä tasolla, ei menty siis sänkyyn asti. En koskaan kuvitellut tekeväni niin, mutta se tunne kun saa huomiota toiselta mieheltä, vei jalat altani..
Samoin. Mitään ihokontaktia en antanut tapahtua, eikä itse asiassa edes kiinnostanutkaan sellainen. Mutta henkisellä tasolla ja yhteyden pidossa menin ihan liian pitkälle :( Omalle miehelle olen kertonut kaiken tapahtuneen, mutta ilmeisesti ei käsittänyt "tilanteen vakavuutta" tai sitten sitä ei haittaa kun mitään kontaktia ei tapahtunut :/ Kaduttaa, mutta omaatuntoa helpotti kun vielä vuosien jälkeenkin purkauduin asiasta miehelle.
 
Jaska
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen, valitettavasti.. pettäminen oli lähinnä henkisellä tasolla, ei menty siis sänkyyn asti. En koskaan kuvitellut tekeväni niin, mutta se tunne kun saa huomiota toiselta mieheltä, vei jalat altani..
rehellisiä vastauksia rehellisiltä naisilta,mutta kyllä täytyy sanoa että on tämä maailma mennyt omituiseksi, jos omaa miestä rakastaa, miten voi toisen miehen huomio kaataa jalat alta, sitä en ymmärrä
 

Yhteistyössä