oletko koskaan ottanut maksua/palvelua vastaan seksistä mieheltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "valma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikki parisuhteessa elävät naiset tekevät tätä joka päivä.

Sitten tuolla logiikalla myös ne parisuhteessa elävät miehet. Paitsi että tilastojen mukaan ihmiset eivät harrasta seksiä joka päivä.

Aloittajan kysymykseen: En ole, ja vaikea kuvitella, että tulisi sellaista tilannetta. Ensinnäkään en miellä seksiä asiana, jota vain mies saa naiselta, vaan kyllähän se on molemminpuolista. Ja toiseksi on vaikea kuvitella, että päätyisin noin läheiseen kanssakäymiseen miehen kanssa, joka ajattelisi seksin olevan kaupankäynnin väline naiselta miehelle. Samanhenkisten ihmisten kanssa kuitenkin tulee vietettyä aikaa niin kavereina kuin seurustelumielessä, joten tuskin tuollaiseen törmään.

[QUOTE="haha";30851556]Mä olen aina makasanut vuokran, netin ja sähkön. Mies maksanut ruoan. Yks eks ei maksanut mitään kun ei ollut töissä. Joskus annoin hänelle vähän käyttörahaa. Mulla on pieni palkka.[/QUOTE]

Ilman seksiä sinulla ei olisi parisuhdetta. Mies suostuu leikkimään perhettä vain koska annat pillua.

Alkuperäinen kirjoittaja käypä valuutta;30851570:
Ilman seksiä sinulla ei olisi parisuhdetta. Mies suostuu leikkimään perhettä vain koska annat pillua.

Sama päinvastoin. Tuskinpa juuri kukaan nainenkaan seksitöntä suhdetta kauan katselisi. Ainahan niistä tilanteista kriisi tulee, oli kyseessä nainen tai mies.

Opiskeluaikana tuli myytyä seksiä valikoiduille asiakkaille. Helppoa ekstrarahaa joka kuukausi 800-1500 euroa. Ei harmittanut yhtään ja opintolainaa ei tarvinnut ottaa. Lisäksi aina oli vara käydä juhlimassa kun sille tuntui.

Alkuperäinen kirjoittaja käypä valuutta;30851570:

Ja mitä ihmeen perheen leikkimistä? Yhden kanssa on yksi lapsi joka ei asu mun kanssa.
Muiden eksien kanssa ei ole lapsia.

[QUOTE="valma";30851247]mitä se on mahtanut olla?[/QUOTE]

Kyllä tunnustan ottaneeni rahaa. Eri miehiltä. Opiskeluaikana näin tapahtui, ja pakko on sanoa, että tarpeeseen tuli. Eikä se niin pahalle tuntunut. Ei enää muistu mieleenkään näin perheenäitinä ja hyvin toimeentulevana.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30851580:
Sama päinvastoin. Tuskinpa juuri kukaan nainenkaan seksitöntä suhdetta kauan katselisi. Ainahan niistä tilanteista kriisi tulee, oli kyseessä nainen tai mies.

Niinpä. Yksi syistä oli seksittömyys kun jätin yhden eksän.

Aika yleistä että nuoret naiset rahoittaa elämäänsä satunnaisesti myymällä seksiä. Kokeilin itsekin pari kertaa parhaan kaverini kanssa ja asiasta ei jäänyt pahoja muistoja. Mulla loppui kuitenkin aika lyhyeen kun aloin seurustella. Kaverini on kuulemma edelleen (nyt 32-vuotias) satunnaisesti tehnyt tälläisiä viikonlopun yli kestäviä "tyttökaverikeikkoja".

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30851517:
Sitten tuolla logiikalla myös ne parisuhteessa elävät miehet. Paitsi että tilastojen mukaan ihmiset eivät harrasta seksiä joka päivä.

Hyvässä asemassa oleva varakas mies saa takuuvarmasti parisuhteen vaikka ei anna seksiä. Nainen ei voi ostaa parisuhdetta rahalla.

Kovasti olen koko 15 vuoden yhteiselon aikana yrittänyt pitää miestä hyvänä, hyvät ruuat hieronnat ja seksiä pitääkseni miehen tyytyväisenä. Mies ei ole koskaan kieltänyt minulta mitään. Halusin suurperheen jonka sain vaikka hän ei erityisemmin lapsilaumaa toivonut. Rahaa saan pyydettäessä ja on tosi avokätinen ja reilu minua kohtaan eikä säästä kohteliaisuuksia. Olen hyvin koulutettu ja mukava ihminen. Koen että olen tehnyt kaikkeni mieheni puolesta ja hemmottelen häntä joka päivä ja puhun kunnioittavasti. Jonkunlaista prostituutiota tämäkin on, mutta sitä tekee mielellään ku on hyvä mies. Itse en lähipiiristä tunne ketään vaimoa joka on yhtä miehelleen omistautuva kun minä. En tiiä onko hyvä vai huono, mutta näin meillä.

Kaikki naiset ovat valehtelevia huoria.
Pillua annetaan että saadaan vastineeksi esim. omakotitalon, perheen, lomamatkoja, harrastella jotain yritystoimintaa (kannattamatonta tietenkin), jne.
Mutta miehethän tässä on niitä tyhmiä, ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.

Pakko kysyä niiltä naisilta, jotka ovat esim. opintojaan rahoittaneet myymällä seksiä, että: Miten siihen tilanteeseen on pääsytty? Oletteko kaupitelleet itseänne jossain vai onko tilanne tullut "sattumalta". Ja onko mies siis kysynyt, että "mitä maksais"?

En, mutta olen meinannut ehdottaa että maksaisin miehelleni että hän antaisi mulle. Ei hän ole enää halunnut mua moneen vuoteen.

Mutta en ole kuitenkaan toteuttanut tätä, koska ei tuntuisi hyvältä ajatus siitä että toinen on mun kanssa vaan kun saa siitä maksun. Kyllä sen pitäisi ihan aidosti mua haluta, eikä rahan takia.

Kaikki naiset ovat valehtelevia huoria.
Pillua annetaan että saadaan vastineeksi esim. omakotitalon, perheen, lomamatkoja, harrastella jotain yritystoimintaa (kannattamatonta tietenkin), jne.
Mutta miehethän tässä on niitä tyhmiä, ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.

Tällä logiikalla mä olen sit umpityhmä, kun olen kahdesti ryhtynyt avoliittoon miehen kanssa, jolla ei oo työpaikkaa, ei rahaa ja lisäksi on ulosottovelkoja. Tai eikun, kai se onkin niin että en vaan ois muilta kyrpää saanutkaan... :xmas:

Yhteistyössä