oletko koskaan ollut onnistuneilla sokkotreffeillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En nyt ihastumiseeni johtaneilla, mutta muutama hauska tyyppi on tullut näinkin tavattua. Missäs muualla kuin kesällä terassilla ja talvella jossakin rauhallisessa ruokaravintolassa. Ensin esittelimme itsemme ja siitä se keskustelu sitten lähti. Joidenkin kanssa en saanut suunvuoroa itse, jotkut olivat todella hiljaisia ja joidenkin kanssa keskustelu soljui itsestään.

Sokkotreffit johti samana iltana kihloihin ja tässä mennään edelleen :whistle: Että hyvä on kokemus :D

Niin juu, tehtiin treffit Kampin metroasemalle, ei tunnettu entuudestaan, erään treffijutun kautta sovittiin tapaaminen samalle illalle. Mentiin "yhdelle" lähipubiin ja siitä vähän yökerhoon ja meninpä sitten miehen luokse jatkoille ja kattomaan sen kissaa :laugh: Sormus oli taiteltu foliosta, seuraavana päivänä sain oikean sormuksen ja 11pvää myöhemmin muuttoauto nouti mun tavarat miehen luokse :heart: (ite jäin samantien, mitä nyt noudin vaihtovaatteet ja hygieniatavarat seuraavana päivänä shoppailureissulla)

Olen, erittäin onnistuneilla :D
Tapasimme helmikuussa ja huhtikuussa menimme kihloihin ja saman vuoden syyskuussa naimisiin.
Nyt ensi vuonna tulee 10 vuotta ja neljä lasta :heart:

Yhteistyössä