oletko koskaan maistanut pontikkaa

Juu, ja Royal 96,8% raakana kun tuli väite etten muka pysty.😁

No eihän nuo hyviä ole ja on tarkoitettu ainoastaan siihen, että saa pään sekaisin.

Toista on liköörit tms. joita juodaan koska ne maistuvat herkullisille.
Mäpä muuten starttaan mun juomakauden jo tänään jos muistan käydä handelissa (on tullut tavaksi naukkailla silloin tällöin likööriä kylmällä kaudella).
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM
vierailija
Juu, ja Royal 96,8% raakana kun tuli väite etten muka pysty.😁

No eihän nuo hyviä ole ja on tarkoitettu ainoastaan siihen, että saa pään sekaisin.

Toista on liköörit tms. joita juodaan koska ne maistuvat herkullisille.
Mäpä muuten starttaan mun juomakauden jo tänään jos muistan käydä handelissa (on tullut tavaksi naukkailla silloin tällöin likööriä kylmällä kaudella).
et vaan ole maistanut kunnolla tehtyä
 
9MM
Ööh mä en oo ihan saletti. Mut ku oltiin italiassa ni ostin grappa pullon ja faija sanoi et se on pontikkaa. Se oli muistaakseni 40 prossasta. Sit on kerran tullut juotuu viel raakana pirtu lasillenen en tykännyt. Harvoin tulee muuten viinaa juotuu enimmäkseen bishee
 
Juu, ja Royal 96,8% raakana kun tuli väite etten muka pysty.

No eihän nuo hyviä ole ja on tarkoitettu ainoastaan siihen, että saa pään sekaisin.

Toista on liköörit tms. joita juodaan koska ne maistuvat herkullisille.
Mäpä muuten starttaan mun juomakauden jo tänään jos muistan käydä handelissa (on tullut tavaksi naukkailla silloin tällöin likööriä kylmällä kaudella).
96,8% pontikkaa on olemassa (ehkä), mutta 96,8 % alkoholia on vaikea saada. Ananasmehu käy hyvin pontikan kanssa.
 
Pontikka on "kotipolttoista" viinaa. Pirtu on "puhdasta" etanolia, jossa tosin on aina muutama prosentti vettä.

Lunttasin!
 

Yhteistyössä