Oletko koskaan käynyt metsässä paskalla?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä olen käynyt. Hätä ei lue lakia ja aina taskussa parit nenäliinat.
Aina kannattaa tarkistaa ettei kyyki muurahaisten polulla, on meinaan vikkeliä kiipeämään pöksyihin :D
 
Aika uskomatonta, että joku saattaa olla niin kaukana vessoista että on pakko paskoa metsään. Itse olisin varmana ihan paniikissa. :confused:
Aika uskomatonta, että joku kaupungissa asuva hienohelma on niin etääntynyt todellisuudesta, ettei pystyisi elämään päiväkään metsässä. No, tositilanteessa kyllä pusikko opettaisi, ei se tavara sisällä loputtomiin pysy vaikka kuinka pinnistäisi :sneaky:

Viikon vaellus Lapissa voisi tehdä sinulle hyvää...
 
vierailija
Olin keskellä mettää ja pyyhin vessapaperilla, pistin ne muovipussiin niin kilpikonnat eivät kuole, jätin toistaalta muovipussin täynnä paskapapereitä roikkumaan oksaan että joku onnekas varmaa senkin avaa.
 
kyllä kiireissäni kerran join kaupasta ostettua maitoa, se vetää mun mahan täysin pillikuralle ja lähdin hakemaan tytärtä ratsastusleiriltä. mehtäänhän se oli mentävä, kun vessoja ei ollut kymmenien kilometrien säteellä. ei mikään hauska reissu ollut. hyttysiä oli pilvin pimein. onneksi autossa on aina mukana talouspaperirulla joka auttoi pyyhkimiseen.
 
Vaelluksen määritelmään pitäisi lisätä kakka, eli vaellusta ei voi kutsua vaellukseksi mikäli kakka ei ole jäänyt maastoon 🤓

Varatkaa riittävästi evästä ja aikaa, niin olette todellisia vaeltajia 😊


Aika uskomatonta, että joku kaupungissa asuva hienohelma on niin etääntynyt todellisuudesta, ettei pystyisi elämään päiväkään metsässä. No, tositilanteessa kyllä pusikko opettaisi, ei se tavara sisällä loputtomiin pysy vaikka kuinka pinnistäisi

Viikon vaellus Lapissa voisi tehdä sinulle hyvää...
 
Ei mitään ongelmaa kummankaan hädän tekemisessä luontoon.

Mielummin luonto kuin epämääräinen vessa tai haiseva puucee.😬
 
vierailija
Viime syksynä olimme mieheni kanssa metsässä. Hän lähti kävelemään pidemmälle katsomaan kanttarelleja. Minä jäin keräämään puolukoita lähemmäs. Kesken kaikkein minulle tuli hirveä kakkahätä. Lähistöllä oli isohko kivi jonka taakse meni kakalle. Minulla oli nenäliinoja taskussa joilla sain pyyhittyä pyllyn. Ei nähnyt kukaan. Miehelleni en kuitenkaan uskaltanut tätä kertoa.
Jenni.86
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Ensimmäinen kerta oli joskus n. 7-vuotiaana palatessani koulusta kotiin unohdettuani avaimet. Ei siinä auttanut muu kuin mennä takametsään kyykkypascalle ja pyyhkiä hanuri sammalella.
 

Yhteistyössä