Oletko koskaan itkenyt ..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

M

Vieras
"menetettyjä tissejäsi"? siis kun imetyksen jälkeen tissit lussahtaa. Itsellä imetys nyt vähentynyt ja tissit lussahti. Nyt pelolla odotan, että kun lopetan 2kk päästä kokonaan, niin onko jäljellä nahkalärpäkkeet, joiden päässä roikkuu nännit.. Ennen imetystä rintani oli a-b:t, paisuivat odotusaikana c:n ja imetyksen aikana dd:n. Tuliko tissien tyhjyys ja lopullinen muoto yllätyksenä? ja miten otit sen?

Alkuperäinen kirjoittaja nappi:
No en. Minusta nää vaan parani =)
Siis koko kasvo, eikä mitkään nahkaläpät ole vielä.

No hyvä :). Mullakin ekasta, mut nyt kaipailisinkin äitien mielipiteitä, joilla oikeesti ei oo enää täyteläisiä tissejä. Ja tiedän et näitä on kun törmää uimahallissa ja salilla..

Ennen esikoista mun rinnat oli A, imetyksen aikana käväisi D:ssä ja imetyksen loputtua jäi B:t. Ihan tyytväinen siis olin. Katsotaan miten käyt tän kuopuksen imettämisen jälkeen. :)
Muoks. epäilen tosin, että nokka osoittaa kyllä alaspäin. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tällänen tapaus:
Mulla on kai poikkeavat tissit, mutta niille ei ole tapahtunut mitään vaikka olen 3 lasta imettänyt.

Oletko toiminut jollain tietyllä tavalla:) ? Siis niinkun ostanut jotkut kalliit liivit, tai pitänyt yötä päivää liivejä tms. Vai eikö rintasi kasvanut maidon noustua?

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Ennen esikoista mun rinnat oli A, imetyksen aikana käväisi D:ssä ja imetyksen loputtua jäi B:t. Ihan tyytväinen siis olin. Katsotaan miten käyt tän kuopuksen imettämisen jälkeen. :)
Muoks. epäilen tosin, että nokka osoittaa kyllä alaspäin. :whistle:

Minulle kävi juuri noin, että nänni alkoi sojottaa alaspäin.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Maisuli:
Olen. Olen itkenyt myös vatsaani, alapäätäni, mielenterveyttäni ja monta muuta asiaa, jotka tuhoutuivat raskauden ja äitiyden myötä.

Olen pahoillani. Aika ajoin myös ollut tosi vaikeaa, kun mies ollut paljon töissä, ja kaks pientä, vähän yli vuoden ikäerolla. Vatsani on myös toinen ongelma, kun siihen jäi "vähän ylimääräistä löysää nahkaa", mutta sulattelen asiaa.. :)

Arvaa vcaan kuinka monta kertaa. Tulin raskaaksi 18- vuotiaana, ja koska murrosikäni oli pahasti myöhässä aikoinaan, oli minulle tuolloin juuri kasvanut kunnolliset tissit. Raskauden aikana kuppikokoni kasvoi koosta 70b kokoon 70f, ja voitte arvata miltä ne näytti sen jälkeen kun ne tyhjeni. Tyttäreni täyttää ensi kuussa 7v, enkä koskaan saanut tissejäni palautumaan edes lähellekään alkuperäistä. Eli periaatteessa mulla ei ole koskaan ollut normaaleita tissejä, ne menivät suoraan "pilalle" sen jälkeen kun olivat aluksi ilmaantuneet, ja nykyään tissini roikkuu melkeen yhtä pahasti kuin 7 lasta synnyttäneellä äidilläni. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:
En itkenyt mutta surrut muuten kyllä. Kahden lapsen jälkeen oli vielä ihan "normaalit" mutta nyt kolmannen jälkeen on just tuollaiset nahkapussukat. :(

Minäkin suren ja tosiaan lopputuloksen näkee sit 2kk:n päästä kun lopetan imettämisen. Ehkä siksi otan tämän näin, kun mieheni ei ole koskaan ollut sitä vastaan, että ottaisin rintoihin silikonit. Uskon, tai itseasiassa olen varma siitä, että jos mieheni sanoisi että tissini ovat just hyvät ja hän on tyytyv. niihin just sellasena kun ne on, en tuskin ajattelisi kauaa "lussukoitani".

No en ole itkeny mut ei se kaukana ole.. rinnat ei istu mitenkään rintsikoihin ja valahtavat niistä pois aina kun silmä välttää :snotty: Ja oli ihan minkälaiset rintsikat kyseessä niin kyl nuo nahkapussit aina karkuun juoksee :kieh: Ja tällä hetkellä nännien suunta on napa :(

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
En ole KOSKAAN itkenyt tissejäni.
Mulla on ollut elämässä sen verta todellisia murheita, joten ei ole tarvinnut luonnollista rupsahtamista alkaa poraamaan.

Kyllä täällä omassakin elämässä on tapahtunut vaikka mitä kauheuksia, mutta silti tissit surettaa. Mutta ehkä etsinkin keinoa, miten päästä sopuun asian kanssa.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
No en ole itkeny mut ei se kaukana ole.. rinnat ei istu mitenkään rintsikoihin ja valahtavat niistä pois aina kun silmä välttää :snotty: Ja oli ihan minkälaiset rintsikat kyseessä niin kyl nuo nahkapussit aina karkuun juoksee :kieh: Ja tällä hetkellä nännien suunta on napa :(

Juu, sama täällä. En kans pysty käsittään, miten saisin tissit pysymään kupeissa. Monta kertaa päivässä saa "asetella" niitä uudelleen ja jos on tiukempi trikoopaita päällä, alkaa tissit pompottaa rintsikoiden yläpuolelta, niiden pyrkiessä ulos kupeista ;)

Yhteistyössä