Oletko koskaan antanut säälistä tai myötätunnosta tms.?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja säälistäkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

säälistäkö?

Vieras
Kysymys siis otsikossa, oletko koskaan anatanut tai voisitko edes kuvitella antavasi seksiä jollekin säälistä?

Kysyn tätä siksi, koska joudun itse parhaillaan pohtimaan tätä kysymystä. Minulla on yksi oikein hyvä miespuolinen ystävä, voidaan puhua jopa jonkinlaisesta henkiystävästä tms. Hänen ongelmansa on se, että hän ei saa seksiä. En mene tässä nyt syihin, mutta sanotaan kuitenkin se, että yrityksen puutteesta ei ole kyse.

Muutama päivä sitten parin viinilasillisen jälkeen päähäni pälkähti ajatus "antaa seksiä" tuolle ystävälle. En tunne häntä kohtaan varsinaista seksuaalista vetovoimaa, mutta muuten kyllä erittäin lämpimiä tunteita. En ole ko. miehelle asiasta vielä maininnut, mutta olen melkein 100% varma, että hän hyväksyisi kyllä tarjouksen.

Mitä siis teen? Tuotanko iloa tuolle ystävälle vai menetänkö siinä jotain? Itse en usko, että itsekunnioitukseni tms. tuosta laskisi, kyseessä on kuitenkin minulle hyvin läheinen henkilö ja mitään rahaa tms. tuossa ei tietenkään vaihdettaisi.

Yli 10 vuotta naimisissa saman miehen kanssa olleena täytyy myöntää, että muutaman kerran olen rakkaan aviomieheni kanssa rakastellut ihan vaan siksi, että miehelle tulisi parempi mieli/hyvä olo/ kiva fiilis tms. vaikka itse olen ollut kaukana himokkaasta.

Luulen, että hän on tehnyt samoin minulle.

Minusta se on rakkautta. :)

Saattaa herätä epätoivottuja ihastuksen tunteita sille velikullalle. Sitä se seksi joskus teettää, varsinkin jos sitä ei saa. Varmaan tykkäisikin, mutta sitten sitä kyllä odottaa saavansa lisää ja voi alkaa kiukutella jos ei saa.

Ota siitä fuck buddy itselles.

Yhteistyössä