B
Beep
Vieras
Miksi et?
Mä en lukeudu niihin mm. näistä syistä:
- kuumuus tulee kerrostaloasuntoon ja kotona olo muuttuu ahdistavaksi (+ 29 nyt mittarissa)
- ihoni palaa tosi nopeasti ja hikiselle iholle on tosi "kiva" laittaa voiteita, siis aurinkovoiteita
- Saan aurinkoihottumaa joka kutisee, polttelee jne.
- Naamani hikoilee helposti ja hikeä valuu silmiin ja silmät kirvelee (kiva,kiva)
- Kesällä ei tee mieli tehdä ruokaa, kuuman hellan luona kokkaaminen ei paljoo kiinnosta, eikä uunilla tee mieli lämmittää ennestään kuumaa asuntoa (ja ruokaa kun tarttis tehdä, onneksi on valmisruokiakin olemassa ja nopeita juttuja)
- Kesäpukeutuminen ei oo mun juttu, tykkään housuista, neuletakeista jne.
- Kantapäät halkeilee heti kun alan käyttämään sandaaleita
- Nukkuminen vaikeutuu
- Naapurit bilettää ja häiriköi kesäaikaan enemmän
- Saan helposti auringosta migreenin, täytyy aina muistaa käyttää hattua, ja sen alla hiukset hikoaa...
Onks tässä mitään hyvää? Heheh...
Mä en lukeudu niihin mm. näistä syistä:
- kuumuus tulee kerrostaloasuntoon ja kotona olo muuttuu ahdistavaksi (+ 29 nyt mittarissa)
- ihoni palaa tosi nopeasti ja hikiselle iholle on tosi "kiva" laittaa voiteita, siis aurinkovoiteita
- Saan aurinkoihottumaa joka kutisee, polttelee jne.
- Naamani hikoilee helposti ja hikeä valuu silmiin ja silmät kirvelee (kiva,kiva)
- Kesällä ei tee mieli tehdä ruokaa, kuuman hellan luona kokkaaminen ei paljoo kiinnosta, eikä uunilla tee mieli lämmittää ennestään kuumaa asuntoa (ja ruokaa kun tarttis tehdä, onneksi on valmisruokiakin olemassa ja nopeita juttuja)
- Kesäpukeutuminen ei oo mun juttu, tykkään housuista, neuletakeista jne.
- Kantapäät halkeilee heti kun alan käyttämään sandaaleita
- Nukkuminen vaikeutuu
- Naapurit bilettää ja häiriköi kesäaikaan enemmän
- Saan helposti auringosta migreenin, täytyy aina muistaa käyttää hattua, ja sen alla hiukset hikoaa...
Onks tässä mitään hyvää? Heheh...