no vuokraleffas on molemmat loput ja molemmat ihan paskat minusta.Alkuperäinen kirjoittaja mia:Mulla kaveri oli nähny ihan eri lopun elokuvalle ku minä! Eli siihenki on kaksi loppua. Niin ja oli kyllä karmea leffa, varsinkin kun yksin katoin..
no liittyyhän se loppu leffan juoneen se nainen tappaa sen miehensä koska se sekos kaiken sen tapahtuneen takiaAlkuperäinen kirjoittaja ruips:Pari hyvää jännitys-kohtaa antaa ja tukan nostaa pystyyn. Mutt loppuu ku kananlento ja tosi typerä loppu. Jää semmonen olo että W00T! Mitään ei selitetä eikä loppu liity mitenkään itse elokuvan juoneen..
No kiitos kun paljastit loppuratkaisun! Kiitti vain.Alkuperäinen kirjoittaja a:no liittyyhän se loppu leffan juoneen se nainen tappaa sen miehensä koska se sekos kaiken sen tapahtuneen takiaAlkuperäinen kirjoittaja ruips:Pari hyvää jännitys-kohtaa antaa ja tukan nostaa pystyyn. Mutt loppuu ku kananlento ja tosi typerä loppu. Jää semmonen olo että W00T! Mitään ei selitetä eikä loppu liity mitenkään itse elokuvan juoneen..
oleppas oikein hyvä.!Alkuperäinen kirjoittaja ap:No kiitos kun paljastit loppuratkaisun! Kiitti vain.Alkuperäinen kirjoittaja a:no liittyyhän se loppu leffan juoneen se nainen tappaa sen miehensä koska se sekos kaiken sen tapahtuneen takiaAlkuperäinen kirjoittaja ruips:Pari hyvää jännitys-kohtaa antaa ja tukan nostaa pystyyn. Mutt loppuu ku kananlento ja tosi typerä loppu. Jää semmonen olo että W00T! Mitään ei selitetä eikä loppu liity mitenkään itse elokuvan juoneen..
Juurikin näin. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Vilma vasikka:Tosi tylsä :kieh: Mä odotin sitä kun kuuta nousevaa, ja olin aivan älyttömän pettynyt, ku se oli niin huono |O
Nii aattele! Ihan niinku se blair witch project kans perustuu tosi tapahtumiin. Kauheeta!Alkuperäinen kirjoittaja a:musta ihan sairaan pelottava kun se vielä perustuu tosi tapahtumiin :S