oletko joutunut huijatuksi huuto.netissä?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
mieheni joutu nyt ekaa kertaa.. ollaan viitisen vuotta tehty kauppaa, itse jouduin kerran, en tajunnut tehä rikosilmoitusta kun alle 10?:sta oli kyse..

mutta niin, mies osti tuotteen, myyjä ilmoitti heti tilinumeron ja sen jälkeen ei myyjästä kuulunut mitään.. pari viikkoa menny ja mies soitti sen numeroon, joka oli jonkun muun nro.. haiskahtaa petokselle

myyjä ei vastaa maileihin ja uusi myyjä tuntuu olevan huuto.netissä.. tai mistäs sitä tietää, jos toisella nimimerkillä tehny kauppaa

jep
Kyllä olen. Kerran laitoin 180? toisen tilille, ei palautteita ollenkaan, osoitteet vääriä.. Soitin numeroon ja sieltä vastasi toinen henkilö.

Huijari oli tehnyt paljon tätä ja vähän aika sitten tulikin kirje jonka kautta saa alkaa hakea rahaa takaisin.. Toki, tein rikosilmoituksen.

hh
Itselleni lähetettiin puhelin, jonka näyttö oli rikki. Kannattaa lukea myyjän palautteet tarkkaan. Jos joku on aiemmein valittanut myyjästä ettei tuote vastannut kuvausta, kannattaa jätää ostamatta.

joo
en nyt huijatuks mut ostin kaks langatonta ohjainta pleikkaan... toinen oli viallinen... myyjä ei koskaan vastannut maileihin... en kyl jaksanu alkaa ees perään soittelemaan kun ei ne montaa kymppiä maksaneet...

S
En ole joutunut huijatuksia, mutta katson kyllä tosi tarkkaan, millaiselta myyjältä ostan. Täytyy olla saanut palautetta ennestään ja jos on vähänkään epäilyttävää palautetta tai huonoa käytöstä palautepalstalla (huutamista, haukkumista, riitaa), niin en osta sellaiselta myyjältä, vaikka tuote olisi mikä. Tällä tyylillä olen tehnyt vain onnistuneita kauppoja jo vuosien ajan.

ap
ei olla vielä.. tänään vasta mies soitti siihen numeroon, tähän asti laittanu mailia.. mut nyt alko epäilys vallata mielen ku katottiin enirosta sitä osoitetta ja huomattiin ettei täsmää postinumero ja paikkakunta..

Yhteistyössä