Oletko joskus kiihottunut "pikkuhousut märäksi" vieraan miehen lähellä ilman että mitään tapahtui

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ja joo, on tapahtunut.
Harvoin nyt minkään ihan täysin satunnaisen/vieraan tyypin kanssa, mutta kyllähän sitä joskus esim hississä tmv tilanteissa lähtee mielikuvitus laukkaamaan, jos joku sopiva tyyppi sattuu samaan kyytiin.
 
Noni. Nyt mä tiedän mikä teidän kahden kohdalla kiikastaa: vaihdatte yövaatetusta: vaimo nakuna ja sulla villasukat ja pyjama. Katotaan sit mitä tapahtuu (älä kauhean yksityiskohtaista raporttia laita, varsinkaan kuvien kera). (y)

Öitä.
Ei meillä kiikasta. Tuota nakuna nukkumista olen usein vaimolle ehdotellut, mutta ei ole innostunut - luulen että pelkää palelemisen lisäksi lisäaktivoivansa minua liikaa...

Tässä ajateltavaa niille, joilla esim. lapsenteossa kiikastaa:
https://www.telegraph.co.uk/health-fitness/body/seven-surprising-benefits-sleeping-naked/

Ehdottamasi tappaisi minut - minulla on ulkoilmaihmisen fysiikka. Pyjamassa ja villasukissa minusta tulisi yhdessä yössä kuivunut muumio.

Tutankhamonin muumio on näyttänyt tältä. 90 asteen kulma.
 
Hetkinen!

Siis EI! Ei se, että ottaa (tai ehdottaa ottavansa) heti mitä haluaa ole romantiikkaa.

Romantiikkaa on se, kun ollaan ja riudutaan rakkaudesta eikä välttämättä ikinä saada rakkauden kohdettaedes halausetäisyydelle. Tai sit saadaan, kymmenen vuoden jälkeen ja sit on niiiiiiiiiiiiiin imelät häät ja voi hellanlettas kun oli vaaleanpunaiset perseenalusetkin penkeillä ja :sick:

Toi mitä sun pelkääjänpaikkasi nainen teki oli hävytöntä narttumaisuutta mitä mä sinkkuna ollessani harrastin. Vaikken kyllä varattuihin. Ei yhden panon takia oo järkeä (yrittää) hajottaa kenenkään liittoa.
Jotenkin pidän sinusta pikkuinen.
 
vierailija
Jaahas, raahasit mut taas johonki keskusteluun linkkaamalla meikäläisen. Ja mitäs täältä löytyykään, elvistelet että teit kaikkesi kun nainen joutui ihan kiertämään pikkarit kuivaksi sun seurassa ja laittamaan ne pyykkikoneeseen.

Joo ihan hienoa ajattelua ettet menny sen parin väliin. Ja se nainen oli idiootti.

Mutta jos et kauheesti pahastu, niin hyppään toiseen ketjuun sun auto-pikkarit-lasithuurussa -muisteloista. Tää aamukahvi on sen verran hyvänmakuista vielä.
Montako vuotta te ootte tapelleet? 😅

Tuonkin kirjoitit 2018
 

Yhteistyössä