ap
Mä olen sekä itse irtisanoutunut kolmesta työpaikasta että saanut kaksi kertaa laittomat potkut. Mites muilla, onko muilla yhtä vilkasta työelämän vaihtuvuus?
Kyllä muakin pyydettiin takas, mutta mä vaan lähdin ovet paukkuen kirjaimellisesti, mutta en haistatellut mitään. En puhunut mitään, lähdin vain. Olin 18 vee ja näin kävi. Mutta tosiaan pomo kohteli tosi väärin ja oli kesätyöpaikka anyway.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:ainiin..ja vaikka haistatin pitkät kun lähdin...ni takas on pyydetty useammanki kerran :ashamed:
ja siinä lukutaidoton typerys. Ap kirjoitti että nyt ollut jo 7 vuotta samassa paikassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:taidat olla todella ongelmatapaus. Jos nyt pysyisit vähän aikaa päivärahalla. Korkealla koulutuksella tuollaiset jatkoselvitykset ovat lähinnä naurettavia. Pelästyitkö jotain?
Näinpä....ja tosiaan 18-vuotiaana lähdin takaisin koulunpenkilleAlkuperäinen kirjoittaja vieraana:ja siinä lukutaidoton typerys. Ap kirjoitti että nyt ollut jo 7 vuotta samassa paikassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:taidat olla todella ongelmatapaus. Jos nyt pysyisit vähän aikaa päivärahalla. Korkealla koulutuksella tuollaiset jatkoselvitykset ovat lähinnä naurettavia. Pelästyitkö jotain?
Se selitys tuli vähän jälkijunassa. Avaus kertoi aivan muuta.Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:ja siinä lukutaidoton typerys. Ap kirjoitti että nyt ollut jo 7 vuotta samassa paikassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:taidat olla todella ongelmatapaus. Jos nyt pysyisit vähän aikaa päivärahalla. Korkealla koulutuksella tuollaiset jatkoselvitykset ovat lähinnä naurettavia. Pelästyitkö jotain?
Kyllä. Kun kertoo hyvin lyhyesti, voi tulla ihan eri vaikutelma. Siksipä hieman täsmensin asiaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se selitys tuli vähän jälkijunassa. Avaus kertoi aivan muuta.Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:ja siinä lukutaidoton typerys. Ap kirjoitti että nyt ollut jo 7 vuotta samassa paikassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:taidat olla todella ongelmatapaus. Jos nyt pysyisit vähän aikaa päivärahalla. Korkealla koulutuksella tuollaiset jatkoselvitykset ovat lähinnä naurettavia. Pelästyitkö jotain?