Oletko ikinä potkaissut/lyönyt ketään munille?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
heh
Vahingossa olen omaa avokkia potkassu pari kertaa polvella, siis en toki tarkotuksella. Myös treeneissä olen potkinut, ihan tarkotuksella (ei toki lujaa). Ja pienenä olen tainnut pari kertaa veljeä vahingossa potkasta munille, kun kähistiin =D
 
joo...
Kerran kun oli hevostallilla, niin koska olin ainoa poika ja jonkun veli tuli sinne vineilemään, että ''ookko homppeli'' tms. Sitten se tarttui mua ahterista kiinni ja sanoin: ''Sä taidat tykkää tästä.'' Vetäsin sitten kunnolla haarojen väliin, ja oli ratsastussaappaat jalassa. Otti päähän, sen jälkeen sitä on näkyny ja ei oo tullu enää kiusaamaan. Tapahtui josku pari vuotta sitten.
 
Lady Bitch
On sitä tullut joskus potkaistuakin. Kerran piti varoittaa yhtä äijää, kun kopeloi ja kopeloi, eikä lopettanut vaikka kielsin. Täräytin polvella munille ja loppui kopelointi.
 
No
Kerran täysin vahingossa (7-8 luokalla koulussa.. oli kamala näky kun suurinpiirtein silmät kääntyi ympäri ja tuli vaahtoa suusta. ) :ashamed:
Useampia kertoja sitten myöhemmin itsepuollustukseksi. =)
Pari kertaa lisääkin olisin voinut potkaista.. ei vain silloin onnistunut. :/
 
Katja
Kyseessä ei ollut tosin potku. Avomies oli lähdössä töihin ja meikäläinen onnistui kääntyessä heilauttamaan nyrkkinsä "aroille alueille". Töihinlähtö viivästyi sellaset 15 minuuttia ymmärrettävistä syistä :D .Ja tähän viestiin on tietenkin avokin lupa...tai no tuskin se tästä pahastuisi:)
 
"joo"
Olin 16 v ja lenkillä, kun auto pysähtyi ja sieltä ryntäs mies mun kimppuun. Potkaisin munille ja säntäsin pimeään metsään, en jäänyt kattelemaan kuin miehen kävi. Kamalasti pelotti ja kamala oli muutenkin juosta noin kilometrin matka umpimetsää kotiin. Enkä edes kehdannut kertoa ennenkuin terapeutille yli 40-vuotiaana.
 
:::::::
Oon :ashamed:
Ja tosiissaan "väärää"tyyppiä, että oli hengenlähtö lähellä, kun kurkusta kiinnipidettynä leijuin ilmassa :/
Vanhinkossa osui kyseistä tyyppiä jalkoväliin ja anteeksikin pyysin, mutta eipä auttanut asiaan.
En ees muista enää, kuin pääsin tilanteesta pois :(
Tää on munillepotkimisen karu puoli ;) ei välttämättä aiheuta mitn muuta kun sen että kyyti on kylmää sen jälkeen,.
 
"Vierailija"
Kävelin tässä kerran rauhallisella alueella. Äkkiä joku mies otti minusta kiinni , ja alkoi raahata minua pois kävelytieltä. Silloin tuli mieleen , että tilanteesta pois pääsemiseksi potkiminen on paras keino. Sain sen verran hänen otteestaan irti , että pääsin potkimaan munille. Minulla oli hai-saappaat jalassa , ja sitten annoin kunnolla saapasta , että pääsin ripeästi poistumaan paikalta.
 
Åland
Nuorena tyttönä tuli "leikillä puolustukseksi" potkittua useampaakin kunnes kerran yks poikakaveriehdokas piti asiallisen vakavan puhuttelun aiheesta.. Enkä sen koommin oo sitte tarvinnu yrittääkkään onneksi..
 
En ole sellaiseen alentunut, mulla toi tossu nousee vähän korkeammallekin, näin vanhemmallakin iällä=)
 
"irkku"
Kyllä toi potkiminen on meiile naisille hyvä itsepuolustuskeino. Minä potkin yhtä jätkää kunnolla munille hai-saappailla. Olihan nekin siinä hommassa tosi hyvät. Mutta laittakaa jalkaan teräväkärkiset nilkkurit tai saappaat, niin ne on vielä paremmat potkimisessa.
 

Yhteistyössä