Oletko ikinä potkaissut/lyönyt ketään munille?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Tumpula
Exää potkaisin munille ja aika kovaa.
Mitäs uhkasi mua hämähäkillä, tiesi kyllä että mä menen siitä paniikkiin (jos ei ennen tiennyt niin viimeistään sen tapahtuman jälkeen tiesi :ashamed: ).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Exää potkaisin munille ja aika kovaa.
Mitäs uhkasi mua hämähäkillä, tiesi kyllä että mä menen siitä paniikkiin (jos ei ennen tiennyt niin viimeistään sen tapahtuman jälkeen tiesi :ashamed: ).
oisin minäkin potkaissut.. nimittäin on ihan jonnii sortimentin paniikki jos hämähäkki tulee 5metriä lähemmäksi! yööök :x :x
 
Oon :ashamed:
Ja tosiissaan "väärää"tyyppiä, että oli hengenlähtö lähellä, kun kurkusta kiinnipidettynä leijuin ilmassa :/
Vanhinkossa osui kyseistä tyyppiä jalkoväliin ja anteeksikin pyysin, mutta eipä auttanut asiaan.
En ees muista enää, kuin pääsin tilanteesta pois :(
 
vieras
Kerran baarissa jouduin häätämään liian innokkaan ihalijan. Vedin polvella munille monta kertaa kunnes jätkä kyyristyi. En ole ylpeä, mutta uskoipahan äijä kun ei hyvällä totellut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kerran baarissa jouduin häätämään liian innokkaan ihalijan. Vedin polvella munille monta kertaa kunnes jätkä kyyristyi. En ole ylpeä, mutta uskoipahan äijä kun ei hyvällä totellut...
Puki varmaan siitä eteen päin baarireissuille kalusuojan päällensä! :LOL: vai miksi ne jääkiekkoilijat ym sitä sanoo.. Tuli eka mieleen kalukukkaro, mutta eikös se oo joku stringit.. Bananahammock :D Katsoimpa just yhden tallentun frendit-jakson juu...
 

Yhteistyössä