Oletko ikinä mennyt humalassa/krapulassa töihin?

Olen, ikää justiinsa 18. Baarissa pilkkuun, nukkumaan ja viideltä ylös ja tsippadii auton rattiin ja 30km töihin.
Joskus 12 aikaan hevosta ajaessa alko tuntua, että nyt on muuten kamala darra iskemässä... Hehe.
Onneksi ei sattunut mitään, ja turha minua enää on kivittää, kun tapahtuneesta vuosia aikaa. Tyhmästi toimin, mutta olipa ainut kerta.
 
"huoh"
Olen...juhlittiin molemmat silloisen pomoni kans ja mulla oli aamuvuoro...onneksi oli "työharjottelijoita"kaks paikalla(siis olivat siellä normistikkin töissä,mut sillon vielä joku kouluharkka),herättivät mut aina kun tuli asiakas...voin sanoa,et olin ihan kännissä varmasti vielä aamullakin :/ Tästä on jo yli 15v aikaa,eikä todellakaan kävisi enää mielessäkään tuommoinen meno...
 
Krapulassa kyllä, humalassa en. Muistan erään kerran, tästä on tosin vuosia aikaa, kun työkaverini tuli niin kamalassa darrassa töihin, että kävi välillä oksentamassa, niin silloinen esimies kehotti häntä ottamaan 2cl jekkua että olo helpottaa :D
 
Joskus kaupan kassalla kun olin niin kesällä mentiin palkkapäivänä melkein suoraan töistä baariin ja baarista taas töihin :D Nykyisessä työssä tuollainen tietäisi välittömästi potkuja ja olisi hengenvaarallista.
 
Tässä kesällä jouduin menemään kerran darrassa töihin. Edellisenä iltana oli ollut työkaverin häät, ja juhlinta venyi aamuun asti. Töihin menin vasta klo 16 aikaan, mutta lähtiessä puhalsin vielä 0,4 joten mies vei mut. Ei mulla ihme kyllä huono olo pahemmin ollut, mutta en kyllä toiste mene jos edellisenä iltana tullut kunnolla otettua. Tuo oli vaan pakko tilanne kun porukkaa oli kesälomalla enkä saanut ketään mun tilalle siksi päiväksi töihin.
 
"vvv"
Olen. Olin vieläpä harjoittelijana eskariryhmässä, aamu meni pikkuhumalassa piileskellessä nurkissa, loppupäivä krapulaisena yrittäen tehdä lasten kanssa edes jotain.
 
"vieras"
Oon yrittäjä ja teen kotoa käsin töitä, ja kyllä on tullut tehtyä krapulassa hommia aina välillä. Tosin turhaa se on, kun seuraavana päivänä saa kuitenkin käydä ne työt läpi ettei oo mitään krapulamokia :D
 
"Salla"
Olen ja monta kertaa... Silloinen työpaikkani oli pieni toimisto ja koko henk.kunnalle maittoi hyvin häppä. Usein oli arki-iltoina asiakkaiden kokkareita, missä juhlittiin koko työporukan kanssa tappiin saakka. Seuraava päivä meni kauheassa krapulassa. Eräs työkaverini tuli suoraan putkasta töihin... Saatettiin myös käydä terassilla tai lähibaarissa kesken päivän, tai sitten tissutella töissä.
Nyt ei tulis kyllä mieleenikään moinen, eikä se todellakaan olis edes mahdollista nykyisessä työpaikassa.
 
......
Ihme, kun kukaan nutturalesbo ei ole vielä tullut tänne molisemaan: "En ole koskaan ollut krapulassa, koska en ikinä juo. Istun viikonloput ja juhlapyhät kotona neulomassa villasukkia ja siinä on mulle actionia ihan tarpeeksi. Paheksun kaikkia, jotka toimivat toisin, terveisin: Nutturalesbo".
 
  • Tykkää
Reactions: Mäikkääjä
"vieras"
Kun olin 17-vuotiaana työharjottelussa, niin jos sattui olemaan töitä lauantaina, niin usein silloin olin krapulassa töissä. Ihan hirveetähän se oli, mutta vaikka olin päättänyt etten juo, niin aina se lipsahti.
 
omaan navettan kyllä. viime kesänä meidän työntekijän olis pitänyt olla eräänä sunnunai aamuna töissä. luotimme siihen että tulee ja lähdettiin ukon kanssa kapakkaan. tavattiin tuttava pariskunta ja käytiin vielä sielläkin ja tultiin kotiin neljältä aamulla. no työntekijä ei ollu tullutkaan, joten sitten mentiin kuudelta navettaan. oli kyllä kova homma. vahingosta viisastuttiin, enää ei lähdtä mihinkään, jos ei ole varmaan, että työntekijä on navetassa.
 
Rollolainen
silloin kun olin nuori, ala parikymppinen menin kerran kapulassa töihin. olinjuhlinut vielä neljän aikaan baarissa ja töihin piti jo seitsemäksi mennä. Oli pikkuisen vaikeaa keitiöllä ola kun kaiki hajut oksettivat.
 
Rollolainen
Tiedittekö että krapula tai hmala on ihan yhtä pätevä syy olla pois töistä kuin sairaus, kunhan se ei ole jokaviikkoista. Kun krapulainenn ihminen ei voi oikein mitään tehdäkään töissä.
 

Yhteistyössä