Oletko hyvän- vai pahantahtoinen?

Oletko hyvän- vai pahantahtoinen?

  • Hyväntahtoinen

    Ääniä: 7 77,8%
  • Pahantahoinen

    Ääniä: 0 0,0%
  • Mode on ilkimys :)

    Ääniä: 2 22,2%

  • Äänestäjiä yhteensä
    9
vierailija
Melkein kaikki persut ovat pahantahtoisia. Se on tyypillistä ihmisille joiden ajattelu lähtee negailusta ja syyllistämisestä.

Tää ei oo poliittinen kannanotto. Mäkään en kannata porukan päästämistä tänne. Mäkin vastustan liian idealistista ajattelua (usein esim. Vihreät).
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Melkein kaikki persut ovat pahantahtoisia. Se on tyypillistä ihmisille joiden ajattelu lähtee negailusta ja syyllistämisestä.

Tää ei oo poliittinen kannanotto. Mäkään en kannata porukan päästämistä tänne. Mäkin vastustan liian idealistista ajattelua (usein esim. Vihreät).
Ketähän mahdat laskea persuiksi esim. tällä palstalla. Tuon maahanmuuttajia ja vihreitä koskevan toteamuksen perusteella kovin moni silakka lukitsisi sinut umpipersuksi, jota sopii vapaasti syyllistää.
 
vierailija
Ketähän mahdat laskea persuiksi esim. tällä palstalla. Tuon maahanmuuttajia ja vihreitä koskevan toteamuksen perusteella kovin moni silakka lukitsisi sinut umpipersuksi, jota sopii vapaasti syyllistää.
Kyllä mä valtaosan tältä palstalta laitan persuiksi tai persumieliseksi. Sinut myös. Eli siihen menee mun ajatuksissa kans sellainen oikeistolaiskonservatiivinen Kokoomus-meininki. Olen sinun jutuista saanut sellaisen kuvan. Kaltaisia miehiä on duunipaikkani täynnä. Periaatteessa ihan jees tyyppejä, mutta pinnan alta paljastuu asenteellinen setämies.

Noh, ei oo sua tarkoitus pilkata, oot todennäköisesti irl ihan ok tyyppi, täällä vähän provovaihteella.
 
Pahoille pahantahtoinen, hyville hyväntahtoinen.
En todellakaan kuulu niihin jotka läimäyttäjälle kääntää toisenkin posken:sneaky:
Mutta vastaan myös ystävällisyyteen ja kiltteyteen ystävällisyydellä ja kiltteydellä:giggle:
 

Yhteistyössä