Oletko hyvän- vai pahantahtoinen?

Oletko hyvän- vai pahantahtoinen?

  • Hyväntahtoinen

    Ääniä: 7 77,8%
  • Pahantahoinen

    Ääniä: 0 0,0%
  • Mode on ilkimys :)

    Ääniä: 2 22,2%

  • Äänestäjiä yhteensä
    9
Ei noista Echon limakommenteista kannata hermostua. Hänelle jokainen kastroimaton mies on limaa pursuava iljetys. Aika paha paha fobia tuota liman ulostuloputkea kohtaan?

Echon painajaisista - lima on yllättänyt
No niin ja nyt taas sinä meet ihan höpöhöpö suuntaan mielipiteines:D
Echo mikään tollanen oo, ihan hällä mies ja juttujen perusteella ihan kunnollinen ja komia!
 
Kiitos Ellu mutta ei sun tartte mua puolustella. Tai mun miestä (rupsahtanu tuo on pahasti eikä enää komea, mutta mulle se on aina komea ).

Vastaan itse kirjoituksistani.
Kiitos echo mutta mä en näille kirjootuksille ole pyytämässä lupaa...enkä aatellutkaan että sua tarttee puolustaa, vastasin mulle kirjotettuun viestiin :whistle:
 
  • Haha
Reactions: Echo
Mä oon esim.töissä huomannu, että ne jotka vetää tiukinta linjaa ja sanoo suoraan, on loppujen lopuksi eniten plussaa sille työlle.
Laatu säilyy.

Kun sitten 80 % on semmoisia "no-höpsis-ei-kai-se-ole-niin-tarkkaa-tärkeintä-että-on-hyvä-fiilis-emmänyt-uskalla-sanoa-poikkiteloin-kun-mä-oon-niin-rakkaudellinen-ja-rakkaus-ja-yhdessäolo-ollaan-vaan-kaikki-iloisessa-kasassa-ja-halitaan."

Kyllä mäkin tykkään ihmisistä ja yhdessäolosta, mutta siten että asioistakin pidetään huolta.
 
  • Rakkaus
Reactions: m1es
vierailija
Mä oon esim.töissä huomannu, että ne jotka vetää tiukinta linjaa ja sanoo suoraan, on loppujen lopuksi eniten plussaa sille työlle.
Laatu säilyy.

Kun sitten 80 % on semmoisia "no-höpsis-ei-kai-se-ole-niin-tarkkaa-tärkeintä-että-on-hyvä-fiilis-emmänyt-uskalla-sanoa-poikkiteloin-kun-mä-oon-niin-rakkaudellinen-ja-rakkaus-ja-yhdessäolo-ollaan-vaan-kaikki-iloisessa-kasassa-ja-halitaan."

Kyllä mäkin tykkään ihmisistä ja yhdessäolosta, mutta siten että asioistakin pidetään huolta.
Mitä tällä ulostulolla on taas mitään tekemistä sen kanssa että harmaan mielestä elsu tai sä olette pahantahtoisii?
 

Yhteistyössä