Oletko hyvän- vai pahantahtoinen?

Oletko hyvän- vai pahantahtoinen?

  • Hyväntahtoinen

    Ääniä: 7 77,8%
  • Pahantahoinen

    Ääniä: 0 0,0%
  • Mode on ilkimys :)

    Ääniä: 2 22,2%

  • Äänestäjiä yhteensä
    9
Hyväntahtoinen, mutta minussa on myös melko kepposteleva puoli mitä kaikki ei ehkä näe niin hyvänä.
 
Saat pitää saarnan, mutta vinkkinä annan sinulle, että kopioi tekstisi ennen lähetystä, koska se juuttuu helposti automode haavin, eli annahan tulla vaan, kiitos :)

Ps. Hieman ristiriitaisuutta havaittavissa viestissäsi :)



Hyvä! Saanko pitää sulle saarnan sun limaisuudestasi?

Älä pelkää, en kuitenkaan sitä tee, koska homma menisi aika rumaksi, enkä hallinnoi tätä palstaa ja sen ihmisiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Saat pitää saarnan, mutta vinkkinä annan sinulle, että kopioi tekstisi ennen lähetystä, koska se juuttuu helposti automode haavin, eli annahan tulla vaan, kiitos

Ps. Hieman ristiriitaisuutta havaittavissa viestissäsi
En aloita, koska olen sen jo aikaisemmin tehnyt ja sanoin etten tee enää.
Mä oon vuosi-pari sitten kritisoinu sun ajattelumaailmaasi sivukaupalla, koitapa kaivaa ne keskustelut muististasi.
 
Hyvä! Saanko pitää sulle saarnan sun limaisuudestasi?

Älä pelkää, en kuitenkaan sitä tee, koska homma menisi aika rumaksi, enkä hallinnoi tätä palstaa ja sen ihmisiä.
Mun mielestä rättis ei ole limainen, tai sitten me käsitetään limaisuus eri tavoin.
Puhua tuhmia, ei ole limaisuutta...mun mielestä limaista on esimerkiksi olla muka kiinnostunut jostakin ihmisestä ja manipuloida tämä luottamaan itseensä ts. saa limaisesti luikerreltua itsensä toisen elämää sotkemaan ja tunteilla leikkimään, samaan aikaan esittää muille seläntakana aivan päinvastaista jne...rättis on kaukana limaisesta.

Rättis puhuu tuhmia avoimesti, ilman filtteriä ja veikkaanpa, että hänen tyttöystävä kokee sen kaikkea muuta kuin limaisena.;)
 
Hyvä! Saanko pitää sulle saarnan sun limaisuudestasi?

Älä pelkää, en kuitenkaan sitä tee, koska homma menisi aika rumaksi, enkä hallinnoi tätä palstaa ja sen ihmisiä.
Ei Rättis oo limainen tai jos jonkun mielestä on - sitten minäkin olen; jätän usein suojattimen pois päältä.

Tykkään eritoten Rättiksen arvoituksellisista kommenteista ja aloituksista, monelta ne menee ohi.
Ei oo mikään tyhmä jäbä!❤
Ja Rättiksellä on loistava huumorintaju!❤
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mun mielestä rättis ei ole limainen, tai sitten me käsitetään limaisuus eri tavoin.
Puhua tuhmia, ei ole limaisuutta...mun mielestä limaista on esimerkiksi olla muka kiinnostunut jostakin ihmisestä ja manipuloida tämä luottamaan itseensä ts. saa limaisesti luikerreltua itsensä toisen elämää sotkemaan ja tunteilla leikkimään, samaan aikaan esittää muille seläntakana aivan päinvastaista jne...rättis on kaukana limaisesta.

Rättis puhuu tuhmia avoimesti, ilman filtteriä ja veikkaanpa, että hänen tyttöystävä kokee sen kaikkea muuta kuin limaisena.;)
Ei Rättis oo limainen tai jos jonkun mielestä on - sitten minäkin olen; jätän usein suojattimen pois päältä.

Tykkään eritoten Rättiksen arvoituksellisista kommenteista ja aloituksista, monelta ne menee ohi.
Ei oo mikään tyhmä jäbä!
Ja Rättiksellä on loistava huumorintaju!
Ei noista Echon limakommenteista kannata hermostua. Hänelle jokainen kastroimaton mies on limaa pursuava iljetys. Aika paha paha fobia tuota liman ulostuloputkea kohtaan?

Echon painajaisista - lima on yllättänyt :eek:
 

Yhteistyössä