Oletko huijannut punnitessasi tuotteita kaupassa?

No eipä ole tullu pieneen mieleenkään... Jos noin alas pitää vajota niin huonosti menee siinä vaiheessa.
Lisään vielä että kaveri jäi ala-asteella kiinni tommosesta, vähänkö hävetti sen puolesta. Oli vielä tuttu se kauppias, ihmettelin miten ilkiää ees yrittää.

vieras
En ole. Tosi usein olen kyllä nähnyt kun keski-ikäiset, ilmeisesti kaikki rahansa burberry-huiviinsa tuhlanneet naiset ottavat esim. kotimaisia tomaatteja ja punnitsevat ne halvempina ulkomaisina... Törkeää, minusta ainakin.

Fiksut varmaan ottanu kilon karkkia 200g hinnalla... :LOL: Perunoita oon ottanu kalliimpia halvemmalla kilohinnalla ja olipa meidän kaupan salaattinumeroitakin kaksi joista toinen on yli euron halvemmalla kilohinnalla..

En, mutta kerran vahingossa olin punninnut omenoita appelsiinina tai jotenkin. Onneks olin tuossa tutussa kaupassa, ja myyjä kyllä uskoi, etten mie tahallani.
Siis huomasin siinä kassalle tavaroita nostaessani, että pussissa lukee appelsiini tmv. ja ihmettelin, kun en ollut sellaisia edes ostanut.
Itse siis huomautin kassalle, että käyn punnaamassa nää oikein.

Yhteistyössä