Olet viikon yksin kotona. Mitä syöt?

Mä keittäisin paljon munapastaa ja tomaattisössökastikkeita.
Tuhoaisin pari kiloa porkanoita ja kaalia ja sipulia laittaisin vähän joka höystöön.
En koskis tikullakaan jauhelihaan enkä perunaan. Jotain filettä tai leikettä voisin laittaa grillaten.
Ja leipoisin jonkin rahkahöttötortun :p
 
vieras
Mä en varmaan tekis lämmintä ruokaa lainkaan, enkä söis säännöllisesti. Nauttisin siitä että sais syödä just silloin kun MULLA on nälkä eikä silloin kun lapsilla. Ja ruuan söisin sohvalla telkun edessä, jalat pöydällä :).
 
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
syöttekö lastenne kanssa sitten aina jauhelihaa?
Mistä näitä johtopäätöksiä oikein sikiää :headwall:

EI syödä, mutta olosuhteiden vuoksi paljon syödään HIRVENjauhelihaa.
Juniori ei koske 'kokonaiseen' lihaan ja huonosti kyllä tuohon jauhelihaankaan.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Enimmäkseen varmaan lämmittäisin eineksiä... Myös spagetti (pelkän) ketsupin tai tomaattitonnikalan syötynä hyvä vaihtoehto... Jos olisin oikein huolellisella tuulella, niin laittaisin spagetin kanssa fetaa, pestoa ja tilliä.
 
vieras
Kahvia, leipää, tomaattikeittoa, salaattia, viinirypäleitä, uunissa juustokuorrutettua kukkakaalia, salaattia ja hyvän pihvin. Tai olisin syömättä, mitä helpompaa sitä parempi. Perunaa, riisiä, pastaa ja kastikkeita en laittaisi ollenkaan.
 
vieras
Jotain nopeaa ja hyvää: mikroaterioita, lähinnä pastoja, fetasalaattia, tonnikalasalaattia ja ehkä kävisin jonain päivänä ulkona syömässä jossain edullisessa ja eksoottisessa paikassa.

En myöskään koskisi perunaan, riisiin, pastaan, jauhelihaan tms.

Ja suklaata ja suklaajätskiä ostaisin myös:D
 
Suunnittelen parast'aikaa
Mulle on tulossa viikon yksinoloaika ja aion syödä uunilohta, nuudeleita, kaalikeittoa, kalakeittoa, pizzaa... nämä ainakintulee nyt mieleen. Juomaksi kokista. Karkkia tietty.
 
Voi olla etten paljon kokkailis! B) Toisaalta on ihana kokata, kun sen saa tehdä rauhassa. Varmaan söisin ainakin pizzan ja kiinalaista.. + itsetekemät herkut! Voisin vaikka suikaloida kaikkia ihania vihanneksia ja wokata ne nuudelien kans! Varmaan tulis sit vähän suklaatakin syötyä! :p
 
Mä söisin pelkkää roskaruokaa (pizzaa, mäkkäriä ) ja töiden jälkeen rötväisin soffalla koko illan! :kieh: :D

Muita ruoka-ambitioita saadaan toteutettua ihan koko perheenkin kesken, koska 1 v 8 kk on jo ihan kaikkiruokainen, mutta noita roskaruokia yritän kyllä välttää...

Hei edellisellä kirjoittajalla olikin hyvä idea toi kiinalainen, siis ainakin yhtenä iltana menisin myös kiinalaiseen, hitsi vie kun mun mies ei oikein koskaan innostu menemään sinne yhdessä... :/
 
No täällähän minä olen viikon itsekseni. Vähän kipeä, joten ruoka ei ihan tavallisessa määrin maistu. Mutta olen syönyt:

Pizzan
Subin
Kanasalaattia
Patonkia

Ja varmaan teen vielä uuniperunoita, ehkä lohta paahtoleivällä.

Siis tällaista ruokaa, josta lapset ei tykkää, ja suht helppotekoista, myös hakuruokaa kun saa vähän hemmotella itseään ja laiskotella ruuanlaitosta.
 

Yhteistyössä