Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kutku:Jos sun homogeeninen sepalus aptunus on himpunkaan verran agafäärisen sestomanian puolella, luulen, että 1/4 ei ole pahakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:voinko ottaa 1/4 rauhottavaa? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja kutku:Jos sun homogeeninen sepalus aptunus on himpunkaan verran agafäärisen sestomanian puolella, luulen, että 1/4 ei ole pahakaan.
mutta voinko sitte jättää kolmevuotiaan kymmenenvuotiaan kans kuppareissunajaks kotiin?
Alkuperäinen kirjoittaja Rocker69:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja kutku:Jos sun homogeeninen sepalus aptunus on himpunkaan verran agafäärisen sestomanian puolella, luulen, että 1/4 ei ole pahakaan.
mutta voinko sitte jättää kolmevuotiaan kymmenenvuotiaan kans kuppareissunajaks kotiin?
KUPPAreissunajaks![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rocker69:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja kutku:Jos sun homogeeninen sepalus aptunus on himpunkaan verran agafäärisen sestomanian puolella, luulen, että 1/4 ei ole pahakaan.
KUPPAreissunajaks![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kutku:Suosittelisin jättämään sosiofaalisen sistogeggerin vuoksi KUPPAreissut väliin. Miksi sellaista kuppaa turhaan hankkimaan itselleen? Paitsi tietysti jos vastalahjana voit antaa kupan antajalle esim. visvasyylän.