Olenkohan masentunut??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loppu

Vieras
Siis tuntuu siltä, mutta jos olisin tiedostaisinko sen itse?? Siis voiko masentunut tietää olevansa masentunut??

Oma terveys reistailee, mies on paskapää ja muutto/remppa kesken uudessa asunnossa. Oikeestaan ei kiinnostaisi edes muuttaa!!! Oikeasti haluaisin vaan lakata olemasta. Elän avoliitossa, ja olo on kuin yksinhuoltajalla aamusta iltaan, vaikka mieskin tilapäisesti työttömänä. Meillä kaksi pientä lasta. Mulla ei oikeastaan ole omaa (ilman lapsia) aikaa ole ollut lasten syntymän jälkeen ja jos jos kahvilla käyn vaikka ystäväni (niiden parin joita jäljellä) kanssa niin kauhea jamatus kun tulen kotiin, että kuinka näin kauan meni, missä mahdoit olla jne... Mies solvaa jatkuvasti minua, en tiedä tekeekö tietoisesti, mutta saa todella huonon itsetunnon minulle. Sitten ihmettelee kun ei minua seksi kiinosta!

Herää kysymys, miksi ihmeessä olet tuollaisen miehen kanssa joka ei sinua arvosta. Satutat itseäsi tuollaisessa suhteessa! Kyllä tuollaisesta voi masentua.
Voimia!!

Kuulostaa siltä et oot masentunu, kannattas kävästä lääkärissä niin saisit lääkerespan. Mullaki alotettiin mielialalääkitys n. viikko sitten samanlaisten asioiden takia, eli tiedän miltä susta tuntuu!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Herää kysymys, miksi ihmeessä olet tuollaisen miehen kanssa joka ei sinua arvosta. Satutat itseäsi tuollaisessa suhteessa! Kyllä tuollaisesta voi masentua.
Voimia!!

Meillä on sellainen elämäntilanne, etten oikein voi miestä jättää nyt. Tai tietty voisin ja hän joutuisi pellolle asumaan! Kuitenkin välitän hänestä, enkä ikinä toivo hänelle sellaista jota tulisi olemaan jos hänet heivaisin...

Yhteistyössä