Olenkohan mä ihastunut vai en? mistä sen nyt tietää

  • Viestiketjun aloittaja mistäs sen tietäis?
  • Ensimmäinen viesti
mistäs sen tietäis?
Kun ihastun ni aina ennen olen sen tiennyt mutta nyt en tiedä. Aina sillon tällön törmään siihen mieheen ja olllaan jotain puheltu,ei mitään syvällisiä eikä henkilökohtasia lähinnä et mitä kuuluu ja oletko ollut liikenteessä(viihteellä). Silti kun eilenkin näin sen,tosin ei juteltu,ja se morjesti niin loppupäivän mietin sitä. En uskalla ees kysyy sitä vaik kahville tms. kun en haluais et tää meijän tuttavuus menee pilalle jos se antaakin pakit koska olen tosi ilonen et olen saanut uusia tuttavuuksia(myös muita kuin tää mies) elämääni vaikka kavereita ei ollakaan...ehkä sitäkin joskus. Eli siis tavallaan olen kai ihastunut mutta sit taas en,koska jos olen ihastunut niin se on aivan valtava tunne ja sisuksissa kihelmöi kun vaikka juttelee toisen kansa ja vähän jännittää mut tän kans ei tule sellasta tunnetta mut silti välillä mietin sitä.
 
mistäs sen tietäis?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26161342:
mies antaa pakit todella harvoin. mistä tollaset luulot on edes tullu :LOL:
No mutta mä en halua nyt mitään seksiä,eihän ne pakkeja anna jos luulevat sitä saavansa mutta kun mä haluan ihan muuta kun seksiä,mitä sitäkin sit kenties myöhemmin mutta nyt haluisin vaan tietää olenko oikeesti ihastunut ja tutustuu tohon tyyppiin mutta sit en taas halua pilata tätä tuttavuutta sillä et kysyn sitä vaikka sinne kahville ja sanookin et ei lähde ni sen jälkeen tapaamiset voi olla vähän vaivautuneita.
EN MÄ TIEDÄ! Vaikeeta!
 
mistäs sen tietäis?
Mä vähän luulen että et ole, koska jos olisit, sinun ei varmaan tarvitsisi miettiä asiaa. Voithan silti pitää miehestä, ei se ole sama asia kuin ihastuminen.
Vähän samoilla linjoilla taidan olla koska kun olen ihastunut niin olen sen todellakin huomannut,mulla on sellanen tuttu mies johon olen kai ikuisesti ihastunut,kädet hikoo,mahassa perhosia ja jalat makaroonia mut se ei halua muuta kuin seksiä joten se on pois laskuista mut sen kohalla on kaikki ne ihastumisen oireet.
Ja ei mulla ole sitä vastaan mitään jos en olekaan ihastunut,on kiva kun on saanut uusia tuttavuuksia elämään vaikka olisivatkin vaan hyvän päivän tuttuja:) Ehkä kun tutustuu ni huomaakin et jestas mä olen ihastunut mut jos ei niin eikai sekään mitään haittaa.Kauhean helyyttävän olonen tyyppi kyllä on,vähän kai ujon puoleinen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mylo

Yhteistyössä