Olenkohan katsonut liikaa salkkareita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumiina

Aktiivinen jäsen
29.10.2005
7 281
0
36
Näin viimeyönä unta Sami "Ossi" Sarjulasta :D
Hitto, se oli siinä unessa ihan älyttömän hottis :p ja muka musta tosi kiinnostunut... Varmasti olisin saanu siltä jos en olisi näin uskolista tyyppiä :D
Mä vaan sanoin sille, että sori, mulla on mies ja lapset ja en vois olla niin sika miestäni kohtaan. Vaikka toinen kuinka vonkas ja oli niiin hot, mä pysyin tiukkana...
Hitto mikä uni.
Oikeesti, en ole ikinä ajatellut salkkareita katsoessani sitä Ossia "sillä tavalla". En tajuu mistä tuo uni tuli.

Tuli vaan mieleen noista rouva J.S Ville Valo unista, että mä varmaan kieltäytyisin unissani seksistä Villenkin kanssa, kun enhän mä mun miestä vois pettää :headwall:
Miksiköhän sitä ei niissä unissa tajua, että unta tää vaan on, anna mennä... :whistle: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
voi vitalis pettikö se mua :whistle: :D näin kanssa yhtenä yönä siitä aika kiihkeää unta :p
Ainakin yritys oli kova :D Varmaan ois pettäny, mutta onneks mä älysin sanoo, että seis mulla on mies ja sullakin on se perämaan emäntä. :laugh:
Pidähän nyt sitten sille kova puhuttelu, että pysyy poissa mun unista mun mielenrauhaa järkyttämästä...

mä katselin kylmäverisesti sinun sarjan kaikki tuotantokaudet putkeen niin et joka ilta yksi jakso..kolmannen tuotantokauden loppupuolella näin kanssa unta siitä TT nimisestä poliisista:D
päätin jättää pari iltaa välii:D

Mulla taas käyny niin, että mä oon aina unessa miettiny, että miten mä voin tehä näin ku mulla on mieski. Ja sit tajunnu, et ainiin ku tää on unta - ja heränny. :'( :whistle: ;) :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
voi vitalis pettikö se mua :whistle: :D näin kanssa yhtenä yönä siitä aika kiihkeää unta :p
Ainakin yritys oli kova :D Varmaan ois pettäny, mutta onneks mä älysin sanoo, että seis mulla on mies ja sullakin on se perämaan emäntä. :laugh:
Pidähän nyt sitten sille kova puhuttelu, että pysyy poissa mun unista mun mielenrauhaa järkyttämästä...

täytynee pitää seuraavassa unessa puhuttelu sille ;) katohan vaan ensi yönä ilmestyy uniin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
Mulla taas käyny niin, että mä oon aina unessa miettiny, että miten mä voin tehä näin ku mulla on mieski. Ja sit tajunnu, et ainiin ku tää on unta - ja heränny. :'( :whistle: ;) :wave:
Juu, tuokin ois aika paha, siis tajuta, että täähän on unta ja sitten ku just alkas nauttimaan (vai voisko siitä nauttia :whistle: )ni heräiskin... Ei hyvä kumpikaan. :D

Kyllä mä nyt katson uusin silmin salkkareita, ku ne kohta alkaa... Mä en tiennykkään, että Ossilla on sellainen sikspäkki :whistle: :p ;) :laugh:

Yhteistyössä