olenkohan jotenkin "pimeä" kun en himoitse miestäni seksuaalisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shame
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shame

Vieras
rakastan miestäni ja naimisissa olemme olleet pari kuukautta. seksiä ei ole kertaakaan ollut kun olen joka kerta vedonnut erilaisiin syihin, jotka kohta loppuvat. :( en vaan tunne minkäänlaista himoa miestäni kohtaan.

Onko seksiä koskaanollut välillänne? Oletko koskaan tuntenut seksuaalista vetoa? Kärsitkö tilanteesta? Vaihtoehtoja useampi: mies sulle kumppanina väärä, oot hormonivajeen tms. elimellisen syyn takia haluton, olet aseksuaali, olet demiseksuaali ja mies ei ole se sytytin sulle, olet bi/homo, sinulla on seksuaalisuutta estäviä traumoja...

Minulla on sama tilanne. Etten himoitse miestäni seksuaalisesti. Ei meillä seksiäkään juurikaan nykyään ole. Tosin olen ollut mieheni kanssa yhdessä 14 vuotta, josta 7 vuotta naimisissa. On meillä kolme lasta, 2-9-vuotiaat. Seksiäkin on joskus ollut, alussa varsinkin päivittäin ja nykyäänkin satunnaisesti/harvoin. Mutta ei mulla mitään himoja ole, joskus vaan satunnaisesti suostun miehen ehdotteluihin. En nykyään tunne mitään haluja miestä kohtaan, en "näe" häntä seksikkäänä... mutta toisia miehiä katson ja himoitsen, näen märkiä uniakin toisista miehistä, en vaan omastani. Silti rakastan miestäni ja haluan olla hänen kanssaan. Niin ilmeisesti miehenikin haluaa olla ja hän kyllä himoitseekin minua.

Ettekö ole vielä kertaakaan harrastaneet seksiä, vaikka olette menneet naimisiinkin?

Minun mielestäni suhde, jossa ei ole seksiä voi silti olla rakkaussuhde ja parisuhde eikä vain kaverisuhde. Kyllä minä ainakin rakastan miestäni ja haluan olla hänen lähellään, kosketella häntä ja suudella. Mutta en halua yhdyntää tai muutakaan seksiä. Silti en kaverini kanssa alkaisi suudella tai menisi lähelle, esim. kainaloon nukkumaan.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Onko seksiä koskaanollut välillänne? Oletko koskaan tuntenut seksuaalista vetoa? Kärsitkö tilanteesta? Vaihtoehtoja useampi: mies sulle kumppanina väärä, oot hormonivajeen tms. elimellisen syyn takia haluton, olet aseksuaali, olet demiseksuaali ja mies ei ole se sytytin sulle, olet bi/homo, sinulla on seksuaalisuutta estäviä traumoja...

olen täysin hetero. emme ole koskaan rakastelleet. ainoat asiat mitä miestäni kohtaan tunnen ovat lämpö ja turvallisuus sekä rakkaus. intohimoa en tunne lainkaan. mieheni tietää asiasta ja uskoo ongelman olevan lapsuuden traumoissa.

Olennaista on, kohtaavatko halunne.

Jos miehesi ei välitä tai tarvitse seksiä, voitte hyvin elää elämänne loppuun saakka rakastaen toisianne ilman seksielämää.

Kohtuutonta olisi toisen luopua omista tarpeistaan, ja silloin pelkää pahoin että pelkkä rakkaus ei riitä.

Vajavainen vaimo on silloin jos ei pysty täyttämään (edes jotenkin) kaikkia osia avioliitosta vaikka (jos, tämä kun jäi vähän epäselväksi että tahtoisiko mies kuitenkin) mies näin tahtoisi. Seksielämä kuuluu siihen.

Hmph. Datalla ei ollut mitään takeita mistään kanssani, mutta käsitin, että mieluummin mie "vajavaisena" kuin ei mua ollenkaan. Tiedä sitten miten ois sujuneet yöt vain vieretysten, ilman mitään seksuaalista koskaan, mutta mieheni halusi jakaa elämänsä kanssani, sukupuolielämä sitten vain mukavahko bonus?

Hmph. Datalla ei ollut mitään takeita mistään kanssani, mutta käsitin, että mieluummin mie "vajavaisena" kuin ei mua ollenkaan. Tiedä sitten miten ois sujuneet yöt vain vieretysten, ilman mitään seksuaalista koskaan, mutta mieheni halusi jakaa elämänsä kanssani, sukupuolielämä sitten vain mukavahko bonus?

Hyvä niin. Mutta tässä on käynyt ilmi että ap:n mies sitä haluaisi. Eli kuten Lex sanoi niin halut eivät kohtaa joten elämästä tulee varmasti kivikkoista.

Minusta outoa ei ole se että et tunne vetoa puolisoa kohtaan, mutta outoa ja julmaakin puolisoa kohtaan on se että et ole kyennyt etkä kykene siitä hänelle puhumaan avoimesti vaan annat hänen ymmärtää enemmän kuin itse ymmärrät antaa.

[QUOTE="minni";27345276]Minulla on sama tilanne. Etten himoitse miestäni seksuaalisesti. Ei meillä seksiäkään juurikaan nykyään ole. Tosin olen ollut mieheni kanssa yhdessä 14 vuotta, josta 7 vuotta naimisissa. On meillä kolme lasta, 2-9-vuotiaat. Seksiäkin on joskus ollut, alussa varsinkin päivittäin ja nykyäänkin satunnaisesti/harvoin. Mutta ei mulla mitään himoja ole, joskus vaan satunnaisesti suostun miehen ehdotteluihin. En nykyään tunne mitään haluja miestä kohtaan, en "näe" häntä seksikkäänä... mutta toisia miehiä katson ja himoitsen, näen märkiä uniakin toisista miehistä, en vaan omastani. Silti rakastan miestäni ja haluan olla hänen kanssaan. Niin ilmeisesti miehenikin haluaa olla ja hän kyllä himoitseekin minua.

Ettekö ole vielä kertaakaan harrastaneet seksiä, vaikka olette menneet naimisiinkin?[/QUOTE]

emme ole harrastaneet seksiä vaikka olemme naimisissa.

[QUOTE="minni";27345320]Minun mielestäni suhde, jossa ei ole seksiä voi silti olla rakkaussuhde ja parisuhde eikä vain kaverisuhde. Kyllä minä ainakin rakastan miestäni ja haluan olla hänen lähellään, kosketella häntä ja suudella. Mutta en halua yhdyntää tai muutakaan seksiä. Silti en kaverini kanssa alkaisi suudella tai menisi lähelle, esim. kainaloon nukkumaan.[/QUOTE]

meillä on juuri tällaista.

Minusta outoa ei ole se että et tunne vetoa puolisoa kohtaan, mutta outoa ja julmaakin puolisoa kohtaan on se että et ole kyennyt etkä kykene siitä hänelle puhumaan avoimesti vaan annat hänen ymmärtää enemmän kuin itse ymmärrät antaa.

Ap kyllä sanoi tuolla aiemmin, että hänen miehensä tietää asiasta. Eli jos mies on tästä tietoisena mennyt naimisiin, niin eihän asiassa ole mitään julmaa tai outoa.

Yhteistyössä