T
treffitön
Vieras
En ole KOSKAAN ollut treffeillä, olen kyllä naimisissa ollut mieheni kanssa jo vuosia ja seurusteluja on takan useita, mutten ole ikinä koskaan päässyt treffeille 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja täh?:et ikinä oo ollut treffeillä? ootte siis tavanneet aina ekan kerran sattumalta ja siinä samalla päättäneet alkaa seurustelemaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:näin kävi, tavattiin sattumalta, vietettiin loppu ilta yhdessä ja siite se sitten alkoi
treffeille en päässyt koskaan
Alkuperäinen kirjoittaja Ei ymmärrä:Miten sinä määrität treffit.
Eikö esim se kun olit miehesi tavnnut ja menitte ekaa kertaa ulos ollut treffeillä käymistä
Alkuperäinen kirjoittaja å:suhteeseen voi myös tavallaan ajautua ilman mitään virallisia treffejä. Ainakaan siinä mielessä miten mä miellän treffit.
Alkuperäinen kirjoittaja maritu:En ole minäkään virallisilla treffeillä ikinä ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ei ymmärrä:Miten sinä määrität treffit.
Eikö esim se kun olit miehesi tavnnut ja menitte ekaa kertaa ulos ollut treffeillä käymistä
en pidä niitä treffeinä, mies haki mua ajelemaan
jos oltaisi menty vaikka leffaan tai syömään, pitäisin niitä treffeinä
mutta autoajelua en laske treffeiksi, vai pitäisikö![]()