Olenkohan ainut , joka ei ole perillä tästä paljonpuhutusta facebookista?

Mulla oli se, mutta "erosin" sieltä jo ajat sitten. En päässyt koskaan jyvälle sen hienouksista. Ajattele asiaa niin, että olet edelläkävijä! Facebook on pian NIIN OUT kun olla ja voi :D

Et ole mitään menettänyt, minut siihen kutsuttiin. Ja menin sitten mukaan siihen ja pari vkoa sitten otin itseni sieltä pois. Ei antanut minulle yhtään mitään koko Facebook. Toki sieltä löytyy esim vanhoja kavereita ja he löytää sinut jos haluat. Mutta jos haluat käydä katsomassa googleta facebook ni johan löytyy...

Joo en tajua minäkään. "Jouduin" sinne puolivahingossa (nyttemmin "eronnut" ) mutta en käsittäny koko touhua. Kenellä on aikaa ja mielenkintoa lähetellä virtuaaliakvaariokaloja ja kaljoja kavereille??? Ei mulla, tyhmää puuhaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo en tajua minäkään. "Jouduin" sinne puolivahingossa (nyttemmin "eronnut" ) mutta en käsittäny koko touhua. Kenellä on aikaa ja mielenkintoa lähetellä virtuaaliakvaariokaloja ja kaljoja kavereille??? Ei mulla, tyhmää puuhaa.

Mä en ole lähettänyt ainoaakaan virtuaalilahjaa kavereille, purrut ketään ja alkanut vampyyriksi, tms.
Mutta ulkomailla asuviin ystäviin pidän yhteyttä sitä(kin) kautta, ja muutaman vanhan kaveriporukan kesken ollaan perustettu yhteisöt joissa voidaan kaikki jutella kaikkien kanssa, ihan kuin ennen vanhaan kun oltiin maantieteellisesti samassa paikassa =). Voidaan näyttää toisillemme valokuvia, jne.
Sellaiseen Facebook on tosi kätevä.

Yhteistyössä