Olenko yliherkkä teidän mielestä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jäi ahdistus päälle, kun lääkärissä olin ja sisätutkimusta valmistellessaan se lääkäri tuli siihen silleen, että mun jalka oli sen haaruksissa ja tunsin ihan vehkeen muodon ja kaikki. Mulla oli siis jalat levällään niissä ”kahvoissa”. Sitten tuntui, että se lääkäri teki sitä tutkimusta liian pitkään ja siinä aloin jo tuhahdella, niin sitten lopetti. Ei varmasti tehnyt noita tahallaan, mutta mulla jäi siitä silti ahdistus päölle. Tapahtui uudellamaalla.
 
Jäi ahdistus päälle, kun lääkärissä olin ja sisätutkimusta valmistellessaan se lääkäri tuli siihen silleen, että mun jalka oli sen haaruksissa ja tunsin ihan vehkeen muodon ja kaikki. Mulla oli siis jalat levällään niissä ”kahvoissa”. Sitten tuntui, että se lääkäri teki sitä tutkimusta liian pitkään ja siinä aloin jo tuhahdella, niin sitten lopetti. Ei varmasti tehnyt noita tahallaan, mutta mulla jäi siitä silti ahdistus päölle. Tapahtui uudellamaalla.
Hehe. Ei tä nyt oikein toimi. Täähän ei ole käytännössä mitenkään mahdollista. Miten sun jalka voi olla sen munassa kun se tekee sisätutkimusta? Makasiko lääkäri poikittain jollain pedillä?
 
Hehe. Ei tä nyt oikein toimi. Täähän ei ole käytännössä mitenkään mahdollista. Miten sun jalka voi olla sen munassa kun se tekee sisätutkimusta? Makasiko lääkäri poikittain jollain pedillä?
Samaa ihmettelin kyllä myös, mutta kerran menin korvatulehuksen takia lääkäriin ja mieslääkäri painoi nivusensa tiukasti vasenta polvea vasten, samalla kun tähysti korvakäytävää....oli muutenkin vähän limanen jutuiltaan:sick:
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Siis ap menee lääkäriin ja ahdistelee miesparkaa tunnustelemalla jalallaan tämän penistä. Ja voihkii ("tuhahtelee") kesken sisätutkimuksen. Ja sitten vielä uhriutuu netissä asiasta. Kaikkea sitä kuulee!





Lähtökohtaisesti sanoisin, että jos et ole varma että sinua on ahdisteltu, sinua ei ole ahdisteltu. Ei kannata jäädä murehtimaan asiaa.[/size=1]
 
vierailija
Hehe. Ei tä nyt oikein toimi. Täähän ei ole käytännössä mitenkään mahdollista. Miten sun jalka voi olla sen munassa kun se tekee sisätutkimusta? Makasiko lääkäri poikittain jollain pedillä?

Lääkäri nojautui kahvalla lepäävää jalkaa vasten jotain säätämään sinne yläpäätäni kohden. Ja lääkäri oli myös pitkä jos ihmettelette miten sen haarukset osui jalkaani, vaikka sitä tutkimuspöytääkin voi nostaa ja laskea, että kyllä on näemmä ihan mahdollista osua haaroillaan niillä kahvoilla lepäävään jalkaan. Ap
 
Justhan oli muutama päivä sitten jossakin uutisissa jostain ihme pervo lääkäristä, joka oli tehnyt kaikenlaista naisasiakkailleen.
 
Tämä oli todella valaiseva aloitus! Nyt minullekin selveni, että naishammaslääkäri on minua ahdistellut kumartuessaan ylleni niin, että rintojen muotokin oli havaittavissa. Minä olin avuttomana tuolissa. :eek:
 

Yhteistyössä