Olenko vainoharhainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätietoinen

Vieras
Äsken mieheni luki minulle puhelimeensa tulleita viestejä(vitsejä) ja samaan aikaan sille tuli uusi viesti.Näin että siinä luki että " johtiko seikkailu Jyväskylän yössä toivottuun lopputulokseen...".Piti puhelinta siis silleen minuun päin että kerkesin huomata mitä siinä luki mutta kun oli itse sen lukenut niin poisti sen äkkiä ja vaihtoi puheenaihetta että minun huomio kiinnittys muualle(tai siltä ainakin tuntui).Varmaan tajusi että saatoin nähdä sen viestin.En kysellyt siitä sen enempää mutta jäi vaivaamaan että mitähän siellä Jkl yössä on sitten tapahtunut..Olivat poikaporukassa eilen messuilla ja tulessa sitten olivat käyneet Jkl:ssä baarissa.En haluaisi alkaa tenttaamaan ja kyselemään,ei kuitenkaan sielläpäin liiku usein vaan oli eilenkin ihan ohikulkumatkalla ja siis mukana oli lauma muitakin miehiä.

Miten te käsittäisitte tuollaisen viestin?

No niin minuakin vähän epäilyttää mutta mies oli kuitenkin aamulla neljän maissa kotona ja Jkl:stä on tänne matkaa n.250km eli eivät varmaan nyt ihan hirmu pitkään ole siellä olleet kun olivat tullessa käyneet vielä matkalla toisessakin baarissa joka on jo kaukana Jkl:stä..

Kannattaa kysäistä.

Mullakin ex aikoinaan sai jonkun oudon viestin, enkä ihan ymmärtäny sitä niin mies joutui myöntämään, että kyse oli huumeiden otosta. Hän kun tykkäsi ekstaasia ottaa pari kertaa vuoteen ja tiesi, etten ilahtuisi. Valehteli siis päin naamaa kun kysyin aiemmin, ottiko huumeita. Sit jäi kiinni ku kyselin mitä kaveri kirjoitteli.

Men vähä ohi aiheen mut tuli vain mieleen. Mut puhumallahan ne asiat yleensä selviää =) Ja katsot miehen reaktiotakin, kun vastaa. Et onko vilpitön vai valehteleeko selvästi. Toki jotkut ovat niin paatuneita, että uskovat valheitaan itsekin :D Heitä sit onkin astetta vaikeampi saada kiinni.

Yhteistyössä