Olenko tylsä( kyse uudesta vuodesta)

• Viestiketjun aloittaja joku vaan
  • Ensimmäinen viesti
joku vaan
meijän piti lähteä miehn kanssa kaveri pariskunnan pippaloihin ,mutta mulla ei ole yjtään fiilistä lähteä sinne ,kun en saa elukoita mihenkään hoitoon ja yksin en kotiin jätä ,kun pelkäävät toden teolla paukuntaa, lapset 3kpl ei tarvis mennä mammalle ja pappalle hoitoon ( menevät kyllä mielellään) ja ei menis rahaa juomiin ,baariin taxi jne ja se seuraava pv menee taas hukkaan ,kun potee kaameeta oloa. no mutta siis onko teistä tässä "hyviä" syitä viettää lapsien ja eläinten kanssa rauhallinen uusi vuosi vaan kotona ilman viina ja muuta rahan menoa..

höplä
Minä olen kans miettinyt, että olen tylsä ja pyydän miestä olemaan se järkevä tällä kertaa. Eli siis on siinä kunnossa, että voi aamulla herätä lasten kanssa. Siis ei kaameassa krapulassa. Meillä kun lapsenvahti tulee illaksi ja yöksi siihen saakka kunnes kotiudutaan, mutta aamulla on sitten itse herättävä lasten kanssa. Sen vuoksi olen aina joka uusivuosi yms. päivä kun liikenteessä ollaan, itse tullut kotiin suht ajoissa enkä olen juonut muutamaa siideriä enempää, että pystyn hoitamaan lapset. Nyt siis ajattelin, että olis miehen vuoro :)

näin meillä
viime vuosi katottiin ikkunadsta raketteja ja löhöiltiin kotona! poju oli silloin 4kk ja oli ehkä paras uusvuos ikinä. Tänä vuonna ehkä mennään ulos kattomaan parit paukut ja sitten taas sohvalle =) Lapseton ystäväpariskunta kutsui pippalohin, mut taitaa jäädä väliin, ihan niinku aina! Hahaa=)

ap
tuota mä olen viimeksi ollu baarissa kesäkuussa ja sekin oli omat polttarit. mua ei vaan jotenkin kiinnosta lähtee baariin ja vetää perseitä tai katsoa ,kun jotkut vetää överiksi. mies lähtee jos haluaa. sitä en ole kieltänyt menemästä. kyllä mä varmasti ehdin menemään tuolla ihan tarpeeksi sitten joskus kun tytöt tuosta kasvaa !!!

vieras
Olet tylsä. Ei meille ainakaan kovin usein tule edes tilaisuuksia päästä kavereiden kanssa illanviettoon. Sinuna kyllä menisin, jos kerran mitään todellista ongelmaa ei ole.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olet tylsä. Ei meille ainakaan kovin usein tule edes tilaisuuksia päästä kavereiden kanssa illanviettoon. Sinuna kyllä menisin, jos kerran mitään todellista ongelmaa ei ole.
ongelma on oikeastaan nämä elukat!!!

fiksua
Et ole tylsä. Olisin itse myös miuluiten kotona ja olenkin paitsi kuopuksen kanssa täytyy raketit kätdä ampumassa ja työkaverin synttärit aattona, niistä ei voi jäädä pois, on sen verran sekalaista porukkaa.

Nimenomaan hyvät syyt viettää juhlaa kotona. Meillä uutta vuottakin jo juhlittu lasten ehdoilla vuodesta 2000 eikä ole mitään syytä tehdä tänäkään vuonna toisin. Mä tosin olen töissäkin aaton ja päivän ja viikonlopun sen jälkeenkin. Tehdään hyvää ruokaa, paukutellaan muutamat raketit ja valetaan illalla vielä tinaa. Ajoissa nukkumaan =)

ju
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ongelma on oikeastaan nämä elukat!!!

Meillä kanssa koirat pelkää tosi paljon sitä pauketta, joten sanoinkin miehelle, että jään niiden kanssa kotiin ja hän menee jos kiinnostaa.

Yhteistyössä